TROBADA DE LA ZER

El passat 30 de Març tos els alumnes de la Zer vam participar a la tradicional trobada que es realitza cada any. Aquest curs es va dur a terme a la Pobla de Cérvols.

Durant el matí es van realitzar diverses activitats: un bon esmorzar, un taller de percussió, una visita al museu, i l’escriptora Maite Carranza ens va visitar per parlar-nos dels seus llibres.

Ens ho vam passar d’alló més bé i, mestres i alumnes vam compartir un dia perfecte!!

SORTIDA TEATRE D’ ANGLÉS. CI I CM. Snow White

El passat dia 31 de gener els nens i nenes de l’Albi de primer i segon de Cicle Inicial, i els de tercer de Cicle Mitjà vam anar a les Borges Blanques a veure la representació teatral de l’obra “Snow White”.

A les 11h del matí vam marxar en autocar des de l’escola. Un cop al teatre, els actors de l’ IPA Productions ens van representar l’obra en anglès, però no era l’obra clàssica que tots coneixem; aquesta tenia moltes sorpreses, com per exemple, que els alumnes havien de fer d’ improvitzats actors. A tots, alumnes i mestres, ens va agradar molt i vam poder tenir l’oportunitat de fer una sortida en anglès!

SORTIDA AL TEATRE ED. INFANTIL

El passat 22 de Març els alumnes educació infantil de la zer van realitzar una sortida a Les Borges Blanques on van poder veure una obra de teatre en anglés.  Es titulava ” The Garden ” i on apareixia un vell conegut:  the very hungry caterpillar, el mateix cuquet del conte que el teacher ens ha explicat a classe.

Van disfrutar moltíssim, van riure, cridar, cantar i fins i tot ballar!!!!

SORTIDA ED. INFANTIL I CICLE INICIAL a “Verdú”

El dia 9 de Març els nens i nenes d’ educació Infantil i Cicle Inicial de la Zer vam anar d’excursió a Verdú.

A primera hora del matí els autobusos ens van recollir a les respectives escoles i vam encaminar-nos a Verdú. Pel camí vam trobar-nos uns gegants amb uns braços molt llarg que giraven i giraven amb el vent, n’hi havia un bon grapat, les senyoretes ens van explicar que eren molins de vent.

Quan vam arribar a Verdú i després d’esmorzar ens vam dividir en dos grups. Els nens i nenes d’educació infantil primer vam anar a fer el taller de terrissa, on vam veure el fang i el forn, vam fer un sol solet de fang i on l’Enric  (el terrissaire)  ens va fer una guardiola i després vam visitar el museu, on ens vam tornar a dividir en dos grups perquè érem massa, i on vam veure diferents joguines antigues i autòmats: l’home pilota,  un porquet que es movia, una bicicleta gegant, nines de paper, un patinet molt antic, les botes de futbol de l’ Iniesta, del Messi i del Xavi, OHHHH!!!

Els nens i nenes de Cicle Inicial, van fer-ho a l’inrevés. Primer van visitar el museu on també van dividir-se en diferents grups i després van anar al taller de terrissa on ells, van elaborar un floreta que juntament amb els sols i les guardioles ens les enviaran a l’escola quan les hagin tret del forn.

Després de tanta activitat teníem molta gana i vam anar a parc del costat de les escoles on vam devorar els dinar que ens havien preparat a casa i encara ens va quedar temps per jugar una estona.

Tot va anar perfecte i ens ho vam passar d’allò més bé!!!!!!!!!!!!

SORTIDA ED.INFANTIL I CI a “Vilanova de Prades”

El passat dia 9 de novembre els alumnes d’Educació infantil i  Cicle inicial de la Zer vam anar d’excursió a la casa de colònies “Cal Català”.

Ens vam desplaçar fins a Vilanova de Prades, per tal d’observar d’ aprop els castanyers, veure com surten les castanyes del seus pellons , per veure en directe els colors de la tardor i els canvis soferts pel bosc en aquesta època de l’any.

Al mig de bosc i després de cridar-la ben fort , va aparèixer una castanyera. Ens va explicar una bonica història i ens vam   posar a plegar castanyes, pellons i tot allò que anaven trobant relacionat amb la tardor.

Després de dinar la castanyera va torrar les castanyes que havíem plegat i ens  les vam menjar. Vam acabar cantant i ballant danses i ens ho vam passar molt bé.

Aquí teniu un petit recull de fotos dels nens i nenes  d’educació infantil:

Apreteu el botó de l’audio passant el ratolí per sobre és més bonic.

I un altre dels nens i nenes de cicle inicial:

SORTIDA CM i CS “La Tarragona romana”

El dia 27 d’octubre els alumnes de cicle mitjà i cicle superior van fer una sortida a Tarragona, per conèixer  la “Tàrraco romana”.

Tot i que el temps no va acompanyar massa, van poder realitzar les activitats previstes.

Hola, món!

Benvingut/da a XTECBlocs. Aquest és el teu primer article. Edita’l o esborra’l i comença a fer ús del bloc!