Publicitat i integració social

Com a Integradors socials hem de tenir molt clar quin és el poder i la funcio de la publicitat. Així doncs en més d’una sitaució haurem de ser crítics amb aquesta, haurem de utilitzar-la  o crear-ne per els nostres projectes d’intervenció.

A la UF3 de Metodologia de la Intervenció social, analitzarem i crearem publicitat per els nostres projectes.

Un primer pas per a analitzar-ho, serà analitzar els mitjans de comunicació i el missatge per la igualtat que aquestes poden oferir.

Els alumnes de 1º d’ ingegració de l’Institut Montilivi han creat diferents materials per tal de plasmar el que l’anterior document explicava.

Quant a NATALIA TEIXIDOR COROMINAS

http://blocs.xtec.cat/elracodeltis/ http://blocs.xtec.cat/basesantropologiques/ http://blocs.xtec.cat/elracodeltei/ http://blocs.xtec.cat/elracodeca/
Aquest article s'ha publicat dins de gènere, Metodologia de la intervenció social i etiquetat amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *