Obtenim clorofil·la…

Dins del taller científic,  hem fet una pràctica per tal d’obtenir clorofil·la. Per això hem portat a la classe fulles verdes de menta, bledes, espinacs… Les fulles les hem posat dins d’un morter i amb l’ajut d’alcohol hem pogut filtrar el líquid verd conegut com a clorofil·la. Un cop hem deixat reposar el líquid en un vas de precipitats hi hem posat una tira de paper de filtre. De mica en mica damunt del paper s’han dipositat separats per colors: la clorofil·la A, clorofil·la B, xantofil·la… Va ser molt interessant.

2 thoughts on “Obtenim clorofil·la…

  1. Guillem M

    Ei, em dic Guillem M, 😎 i sóc de la classe del Vampir. 🙂
    Jo, quan vaig fer el tema de la clorofil·la, pensava que seria una avorriment 🙁 , perquè no ho havia fet mai, però va ser molt interessant i alucinant :-o.
    Recomano fer-ho a les altres escoles, pot ser divertit. 😉
    Text de:
    Guillem M
    Caretes(emoticones):
    Guillem M
    FINS EL PROPER COMENTARI!!!

  2. Nerea León

    Hola a tots!
    Em va agradar molt el taller sobre la clorofil.la de les plantes més verdes i el que varem obtenir amb el resultat dins del vas de precipitats i el misteri de perquè va sortir així o sigi, d’aquella manera.

    Adeu.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *