TROBADA D’ALUMNES DE 6è DE LES AULES D’ACOLLIDA DE LES ESCOLES DE SALT

El dia 14 de juny vam celebrar la trobada d’alumnes de 6è de les aules d’acollida de les escoles de Salt.

Aquest any hi ha hagut una novetat: hem plantat dos cirerers, un de cireres de cor de colom (varietat catalana) i un de japonès (kazan), gràcies a la col·laboració de Medi Ambient de l’Ajuntament de Salt. Agraïm l’ajuda del tècnic Ivan Bustamante, que es va preocupar que tot sortís perfecte.

Vam escriure una versió reduïda de La llegenda dels cirerers de Salt perquè tots els nens i nenes de les aules d’acollida la poguessin llegir i entendre bé:
cirerers versió

[scribd id=97422677 key=key-jzdx76nzmuy49uzlc9q mode=list]

Quant a DM

Coordinadora grup de treball tutores aules acollida escoles de Salt.
Aquest article ha estat publicat en ESCOLA EL GEGANT DEL REC, ESCOLA EL PLA, ESCOLA EL VEÏNAT, ESCOLA LA FARGA, ESCOLA MAS MASÓ, ESCOLA SILVESTRE SANTALÓ, TROBADA 2011-2012 GENERAL. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.