L’AA de la Farga ens diu… Amics per sempre

Ara que estem acabant el curs i aviat ens trobarem al Pla dels Socs, us hem preparat aquest missatge amb molta estimació.

LA TARDOR HA ARRIBAT A L’AULA D’ACOLLIDA!!! de l’Escola El Pla

LA TARDOR HA ARRIBAT A L’AULA D’ACOLLIDA!!! de l’Escola El Pla.

Publicat dins de Contactes | Deixa un comentari

Als nens i a les nenes de l’Aula d’Acollida de l’escola Les Deveses ens agrada la tardor…

Aquí teniu els que ens han escrit.

01-Medium-168x300

Publicat dins de Contactes | Deixa un comentari

L’AA del Gegant del Rec ha explicat la llegenda del nom de la seva escola

A l’aula d’acollida hem començat el curs treballant  L’ESCOLA. Ens hem preguntat: d’on ve el nom de la nostra escola? i a partir d’aquí hem començat a treballar “La llegenda de la Nimfa i el Gegant del Rec”.

expliquem2-300x225

El simulacre de l’AA de El Pla

Els alumnes de l’Aula d’Acollida de l’Escola han elaborat un vídeo sobre el simulacre en cas d’incendi i mesures de protecció contra el foc.

Ho trobareu aquí:

https://youtu.be/IB6kOXKuwoAImatge de previsualització de YouTube

La trobada al Pla dels socs del curs 2014-1015

Ahir, 28 de maig, ens vàrem trobar els alumnes i les mestres de les aules d’acollida de Salt per a la trobada de cada any.

Ens trobàrem davant de la sínia del parc Monar i férem un recorregut per les deveses zmb unes  bones explicacions de la mestra saltenca, Montse Oliveras.

En arribar al Pla dels Socs esmorzarem pa amb xocolata i tinguerem temps per jugar.

Finalment es varen lliurar els diplomes d’aula d’acollida i la cantada de l'”Adéu-siau” com a fi de la trobada.

IMG_5683b

Més fotos AQUÍ.

L’AA del Santaló etiqueta l’escola

Els alumnes de l’Aula d’Acollida de l’escola Silvestre Santaló, de Salt, hem treballat el lèxic més proper etiquetant els llocs i els objectes de tota l’escola.

Les etapes de la Història, explicat pels alumnes del Pla

Imatge de previsualització de YouTube]

Publicat dins de Contactes | Deixa un comentari

Descoberta de Salt, pels alumnes de l’AA de l’Espriu

Els alumnes de l’Aula d’Acollida de l’institut Salvador Espriu van fer una sortida pel municipi de Salt el passat 26 de febrer. L’activitat amb el nom de “Descoberta de Salt” constava de tres parts:

El Mercat Municipal, l’Ajuntament i la Biblioteca Iu Bohigas de la Coma Cros.

Primerament els alumnes van fer un treball de vocabulari relacionat amb els aliments i altres productes de les parades del Mercat Municipal de Salt. Van haver d’omplir un qüestionari amb diferents preguntes i activitats i també van practicar l’expressió oral amb els venedors.

Seguidament van anar a l’Ajuntament i els va rebre la persona encarregada de l’atenció al ciutadà. Els alumnes es van seure a la sala de plens justament a les cadires de l’alcalde i els regidors i van escoltar una xerrada sobre la història de Salt i el funcionament de l’Ajuntament. Els alumnes també van poder participar i fer preguntes i després van fer una visita per les diferents estances de l’edifici: el despatx de l’alcalde, els despatxos dels funcionaris de les diferents àrees, les sales de reunions i l’arxiu.

Finalment els alumnes es van dirigir a la Biblioteca Iu Bohigas, a l’edifici de la Coma Cros, on un responsable va fer una explicació sobre el funcionament de la biblioteca: els passos a seguir per tenir el carnet que ens permet agafar llibres en préstec, els horaris de la biblioteca, el comportament que s’ha de tenir, etc. També van fer una petita ruta per les dues sales: la infantil-juvenil i la d’adults, i  van veure com els llibres estan ordenats per diferents apartats.

IMG_5044B

Publicat dins de Contactes | Deixa un comentari

DIA DE LA LLENGUA MATERNA A L’ESCOLA “LES DEVESES”

Podeu veure la nostra petita exposició en aquest enllaç: