FAMÍLIES

“El primer cicle de l’educació infantil és voluntari, és a dir, sou vosaltres, els pares, els qui decidiu la conveniència o no que el vostre fill o filla assisteixi a una llar d’infants o escola bressol, on aprendrà coses noves, és a dir, adquirirà nous coneixements, alhora que aprendrà a relacionar-se amb els altres infants i les persones adultes.

L’objectiu de l’etapa és ajudar els vostres fills al seu desenvolupament emocional i afectiu, físic i motor, social i cognitiu.

La finalitat del primer cicle de l’educació infantil (0-3 anys) és que els vostres fills controlin el moviment del propi cos, desenvolupin la parla i la comunicació, aprenguin les normes elementals de convivència i relació i descobreixin l’entorn proper: l’escola, el carrer, el barri.

Per tal que els vostres fills aconsegueixin els objectius que es proposen per a aquest cicle, és imprescindible la vostra col·laboració amb el centre educatiu, proporcionant entre tots un clima i un entorn de confiança i compartint un mateix marc de referència de pautes, de normes i de valors.”

REFERÈNCIA: portal gencat apartat família-escola.