Hi havia una vegada…
Els nois i noies de cinquè han participat enguany a l’activitat “Hi havia una vegada…” proposada pel Centre de Recursos de la nostra zona.
Aquesta activitat consisteix en crear una narració col·laborant entre tots els alumnes a partir d’un inici proposat pels mestres del seminari de biblioteques escolars de la zona.
L’inici proposat en aquesta ocasió correspon a unes línies del llibre “Les bruixes” de Roald Dahl. A la nostra narració el trobareu de color rosa. Al grup de cinquè li ha tocat fer el nus de la narració; el trobareu de color blau.
Una escola de Sant Feliu de Ll. farà el desenllaç i així, tindrem la història sencera a la primavera.
Aquí podreu llegir l’inici i el nus fet pels nois i noies de cinquè. Les il·lustracions dels alumnes ajuden a explicar la nostra narració.
Aquesta activitat m’ha encantat! Ha sigut molt divertida tot i que hi ha hagut discussions a l’hora de proposar idees.