Dia Mundial de la Infància! :)

Extret de : PROPOSTA DE MATERIAL DIDÀCTIC PER TREBALLAR LA CONVENCIÓ DELS DRETS DELS INFANTS de la Generalitat de Catalunya i d’altres.

Al diari Ara han volgut commemorar-ho fent protagonistes els nens…

I també donen veu a nens de cinquè i sisè de l’Escola Baldiri Reixac de Barcelona, perquè expliquin quin Món volen i què farien per millorar-lo. Us sentiu representats en les seves opinions?

En aquest PDF que la Generalitat de Catalunya ha publicat per treballar el tema, entreu a la pàgina 6 on trobareu enllaços per a jocs relacionats, un potser divertit on explica els Drets dels Infants, un himne (veureu que hi podeu participar amb la vostra veu!) i fins i tot un rap que van fer-ne uns alumnes de l’IES Príncep de Viana de Barcelona…!
I per fer el treball de la classe de Valors, Baixeu-vos aquest quadern, editat pel Parlament de Catalunya:

Quadern d’activitats educatives “Els drets dels infants”

També és important que conegueu UNICEF:

El Fons de Nacions Unides per a la Infància (UNICEF) és la principal organització internacional que treballa per promoure els drets dels infants i aconseguir canvis reals a les vides de milions de nens.
La seva tasca es basa en la Convenció sobre els Drets del Nen, el tractat de drets humans més ratificat del món.

Veieu què expliquen de la situació actual dels nens al món…

 

 

Aquest article s'ha publicat dins de Valors i etiquetat amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *