NORMATIVA DEL CURS
– Horari de visites
Equip Directiu: caldrà demanar hora prèviament a l’administrativa de l’escola.
Tutors, tutores i especialistes: s’informarà a les reunions d’inici de curs de l’horari de visita. Caldrà, també, avisar amb antelació.
En cap circumstància es podrà entrar a les aules en horari lectiu, ja que els mestres han d’atendre els i les alumnes.
– Horari d’administració
L’horari de l’administrativa és de dilluns a dijous de 9:00 a 12:30 hores i divendres de 9:00 a 10:56 hores. Per demanar qualsevol documentació (certificat, beca,…) us haureu d’adreçar a ella en l’horari abans indicat.
– Entrades
Les portes s’obriran a les 9 hores del matí i a les 15 hores de la tarda. Es tancaran a les 9:05 i a les 15:05 hores. Els nens i les nenes de P3 i P4 entraran per la porta d’Educació Infantil i P5 entrarà per la porta d’Educació Primària amb els nens i les nenes d’aquesta etapa.
L’alumnat de P3 i P4 entrarà acompanyat de les seves famílies fins a la classe.
Els nens i nenes de P5,1r, 2n, 3r, 4t, 5è i 6è entraran sols/es a l’escola.
– Sortides
La porta d’Educació Infantil s’obrirà a les 12:25 hores del matí i a les 16:25 hores de la tarda i la porta d’Educació Primària s’obrirà a les 12:30 hores del matí i a les 16:30 hores de la tarda. Les famílies hauran de ser puntuals en recollir als nens/es. En cas de qualsevol imprevist, podreu trucar a l’escola per tal que es puguin quedar al servei d’acollida de la tarda.
Les famílies de P3, P4 i P5 podran entrar a recollir als seus fills/es. La resta d’alumnat sortirà acompanyat pels seus tutors/es o mestres especialistes.
– Puntualitat
Un cop tancades les portes, les famílies que portin als seus fills/es amb retard, hauran de passar per administració per informar del motiu del retard i si s’escau, entregar el justificant.
En cas reiteratiu es prendran les mesures pertinents.
– Assistència
És important que els nens i les nenes assisteixin a l’escola. Les faltes d’assistència s’hauran de justificar al tutor/a, mitjançant l’agenda o la llibreta de notes.
– Sortida en horari lectiu
En cas d’haver de sortir de l’escola en horari lectiu, haureu de passar per l’administració de l’escola per omplir una autorització.
Quan vingui a buscar el nen/a una persona que no sigui l’habitual, s’haurà de comunicar, amb antelació, al/la seu/va mestre/a tutor/a.
– Malalties
Quan un nen/a presenti símptomes de malaltia s’avisarà telefònicament a la família. En cas d’accident (o situació greu) que requereixi anar a un centre hospitalari, s’avisarà a la família i es portarà al nen/a a l’hospital en ambulància o taxi.
És molt important que l’escola tingui els telèfons actualitzats. Davant de qualsevol canvi cal
notificar-ho a l’administrativa.
– Medicaments
Aquells/es nens/es que pateixin una malaltia infecciosa (grip, conjuntivitis, diarrea, erupcions a la pell…) o tinguin símptomes de pediculosi (polls) hauran de quedar-se a casa.
La medicació s’haurà de donar a casa. En cas que per absoluta necessitat, s’hagi de donar a l’escola, cal la certificació mèdica on s’indiqui el nom, la dosi i l’horari en que se li ha d’administrar i s’haurà de signar una autorització que facilitarem des de l’escola.
– Aniversaris a l’Educació Infantil
En cas de que vulgueu que els vostres fills/es celebrin l’aniversari a l’escola, la coca (o similar: capsa de galetes, etc,…) haurà de ser comprada i que es pugui compartir amb els companys/es. També podreu portar sucs d’un litre. Caldrà portar, en aquest cas, tovallons i gots.
Cal avisar al tutor/a amb dos dies d’antelació. No es podran repartir llaminadures.
En cap cas, es repartiran invitacions de festes que se celebrin fora de l’escola.
– Joguines
A l’escola no s’han de portar: joguines de casa, aparells electrònics, llaminadures, diners i objectes valuosos, mòbils i objectes perillosos.
En cap cas l’escola es farà responsable de la pèrdua o desperfecte que es pugui ocasionar.
– Comunicació família-escola
Els nens i nenes d’Educació Infantil que tinguin una nota de casa escrita a la llibreta de notes, hauran d’arribar amb la llibreta a la mà.
Els nens/es de 1r a 6è faran servir l’agenda.
Entrevistes: se’n farà, almenys, una durant el curs.
Informes: s’entregaran 3 informes d’avaluació a tots els nivells educatius.
– Mascotes
Queda prohibida l’entrada d’animals domèstics al recinte escolar.
Si en algun cas puntual, la família vol ensenyar algun animal en concret als nens i nenes de l’escola, haurà de demanar permís a la Direcció del Centre. Aquesta, després d’estudiar el cas prendrà una decisió al respecte.
– Menjador
Aquest servei l’organitza i el gestiona l’escola, mitjançant l’empresa CASERCO.
Cada dia de 9 a 9:30 h hi haurà la coordinadora del menjador a l’escola . Us podeu adreçar a ella per tal de solucionar qualsevol dubte o per comunicar l’absència del vostre fill o filla.
Si algun nen o nena fix/a no ve algun dia, per tal de que us cobrin el mínim, caldrà que truqueu i especifiqueu expressament a l’escola els dies que estarà absent del menjador. Haureu de tornar avisar quan el vostre fill/a es torni a incorporar.
– Telèfons d’interès:
Escola: 93 743 27 90
Menjador: 683 16 22 52
AMPA: 638 86 21 47
Gràcies per la vostra col·laboració.
La Direcció del Centre