NOVETATS DE NINTENDO

Durant anys la empresa Nintendo ha anat triomfant al llarg de la seva inauguració. Fa temps han sortit molts jocs inesperats, però els que més èxit han tingut són: “Final Fantasy Explorers” i “Bravely Second End Layer”, entre altres.

Final Fantasy Explorers.

Acaba de sortir al mercat Final Fantasy Explorers. És el nou spin-off (saga que no segueix la original) de la reconeguda saga Nintendo 3DS. El joc té una mena d’història amb més de 20 treballs entre els quals podem escollir. La durada del joc és de 100 a 200 hores i també podem gaudir de nous personatges. Té tres modes de joc, local, local cooperatiu i multijugador.

 

 

BravelySecondA punt de sortir, després del gran èxit de crítica i vendes, Bravely Default rep aquesta secuela (joc que continua el original) que amplia i perfecciona la forma de joc i una nova  possibilitat perquè gaudim d’una nova aventura de rol ambientada en un univers de fantasia. En Bravely Second End Layer tornem a les aventures, les espases i la màgia, a més, nous personatges com Magnòlia Arch, que s’uneix a un conjunt en el qual no falten vells coneguts com Edea.

Kevin Murga i Moira Vaca (4t B)

Aquest article ha estat publicat en Ciència i Tecnologia, Entreteniment. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *