Five days to dance (cinc dies per ballar) és una optativa de segon d’ ESO que tracta, com diu el nom, 5 dies per ballar. Un dia un de els alumnes d’ aquest curs seran escollits per orientador per anar a un escenari i millorar la seva dansa. Moltes persones han triomfat en el mon de la dansa gracies a aquesta mena de concurs i deixar expressar les seves qualitats.
La dansa és un estil artístic que serveix per donar forma als sentiments i transformar-ho en un ball. No es que sigui només una forma de representar els sentiments, també un mètode de entreteniment i passar la estona.
La il·lusió que mostren molts dels alumnes es evidents. A molts de ells els fascina la idea de ser escollits fer la dansa que a ells els agradi mes a sobre de un escenari. La dansa també permet igualar les condicions del grup, fent així que un tímid perdi la seva vergonya i un nen mes admirat sigui més empàtic amb els altres.
-Quina es la millor experiència d’aquest projecte?
Judith: El més bonic va ser treballar en equip
Sonia: Al final tot va sortir be
-De què tractava exactament?
Judith: Dons, treballar en equip
Sonia: D’ una historia del exili
-Heu vist si tothom s’ho passava tant be com vosaltres?
Judith: Sí
Sonia: Sí
-Van fer un gran esforç?
Judith :Sí, sobretot al final
Sonia: Si
-Heu pogut gaudir al màxim?
Judith: Si, al final vaig plorar
Sonia: Jo també.
David Gutierrez i Rubèn Cortes
 
								