Avui en dia les xarxes socials s’han convertit en una altra part de la nostra vida sobretot entre els joves es un mètode de comunicació. Molts joves tenen un obsessió i no es donen compte.
Les xarxes socials més utilitzades entre els joves son: WhatsApp, Instagram, Facebook, Snapchat. Després estan els jocs més importants com: Clash Royale, Clash of Clans, Pokemon Go.
- WhatsApp: WhatsApp es una aplicació de missatgeria per a telèfons intel·ligents que envia i rep missatges mitjançant internet, completant serveis de missatgeria instantània serveis de missatges curts o sistemes de missatgeria multimèdia
- Instagram: Instagrames una xarxa social y aplicació per a penjar fotos y vídeos. Els seus usuaris també poden aplicar efectes fotogràfics com filtres, marcs, similituds tèrmiques, àrees subjacents en les bases còncaves, colors retro, i posteriorment compartir les fotografies a la mateixa xarxa social o altres com Facebook, Twitter.
- Facebook: Facebook es una companyia estadunidenca que ofereix serveis de xarxes socials y medis socials en línia.
- Snapchat: Snapchat es una aplicació de missatgeria per a telèfons intel·ligents amb suports multimèdia d´imatge, vídeo y filtres de realitat augmentada. La seva característica més important és la missatgeria efímera, doncs les imatges y missatges poden ser accessibles solament durant un temps determinada elegit per els usuaris.
- Clash Royale: Clash Royale es un videojoc gratuït, amb compres integrades. El joc combina elements dels jocs de cartes col·leccionables, defensar la torre i estratègia de acció en temps real.
- Clash of clans: Clash of Clans, es un videojoc d´estratègia i de construcció de aldees en línia per a dispositius mòbils en plataformes de IOS i Android. Fou llançat el 2 de agost del 2012 . Fou creat per Supercell, una companyia de videojocs amb seu en Helsinki, Finlandia.
- Pokemon Go: Pokémon GO es un videojoc de realitat augmentada basada en la localizació desarrollat per Niantic, Inc. per a dispositius iOS y Android. Es un videojoc gratuït però conté microtransaccions.
Dani Gómez i Alejandro Delgado








Però ja no estan tant de moda els últims 3 jocs
quan va sortir el joc tothom estava jugant però ara no hi juga tanta gent
Em sembla molt bona notícia sense cap dubte, molt bona feina Dani i Alejandro!!
Ha estat molt bé aquest reportatge
bona noticia!!!!!!!!!
Està molt ben redactat
bona noticia
Molt bona notícia!!!
A mi em sembla que el Pokemon Go no es tan famós i popular com abans.
El Tik Tok és més popular ara….