El dijous dia 8 de març es celebra, com cada any, el Dia internacional de la Dona. Aquest any amb una novetat més que destacable, i és que es farà una jornada de vaga per a manifestar-se contra la desigualtat de gènere i contra de la violencia masclista ja que, segons indiquen estadístiques molt recents, una de cada tres dones pateix abusos per part d’un home.
S’espera que la iniciativa de la vaga arribi a fer-se en més de 177 països, que compten aquest any amb l’ajuda d’alguns partits polítics i també de diversos sindicats.
Aquest 8 de març a l’institut Can Mas també es faran una sèrie d’activitats durant les dues ultimes hores de classe per part dels alumnes de quart d’ESO. Les activitats les organitzaran i conduïran un grup de noies i serviran per commemorar i reivindicar el dia internacional de la dona.

Raul Antón i Sergio Extremera
