L’ús d’ordinadors a l’Ins Can Mas

A l’institut Can Mas de Ripollet s’ha introduït l’ús d’un ordinador per a cada alumne  des de primer d’ESO fins a tercer, per tal de facilitar la feina i treballar intensivament les TIC amb suports digitals. A partir d’ara els alumnes prescindiran dels tradicionals llibres de text en paper i a través dels seus ordinadors tindran accés als llibres digitals per a cada matèria. Els ordinadors estaran guardats quan no s’hagin d’utilitzar en uns armaris que s’han instal.lat en cada aula per evitar desperfectes o robatoris. El professorat guiarà als alumnes per navegar per internet i els ensenyarà a treballar amb diversos programes i aplicacions digitals.

El centre, en canvi, va decidir a finals del curs passat que a 4t d’ESO no s’implantarien els ordinadors individuals a les aules. A  l’hora de prendre aquesta decisió es va valorar que, com que es tracta de l’últim curs de secundària obligatòria,  no valia la pena que tots els alumnes es gastessin els diners en un portàtil per utilitzar-lo només un curs.

Hem passat per les aules de 1r, 2n i 3r d’ESO per conèixer l’opinió dels alumnes, i la immensa majoria ens han comentat que l’ús de l’ordinador els agrada més que no pas els tradicionals llibres en paper, sobretot perquè d’aquesta manera no porten tant pes a la motxilla.

Resultado de imagen de laptops

Nicole Inga, Àlex Calahorra.

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *