EXPOSICIÓ DE CÈL.LULES

FullSizeRender (1)Durant tota aquesta setmana, els alumnes de 4t ESO juntament amb els seus companys de 3r ESO han anat entregant el seu projecte. Aquest projecte tracta de crear una cèl.lula eucariota (animal o vegetal) o bé una cèl.lula procariota (bacteri). Podien utlitzar diferent material com la plastel.lina, el fang, porexpan… com podem veure a la fotografia.

S’han organitzat en grups de 2 a 4 persones per fer aquest treball. Calia un mínim d’originalitat i creativitat.

La finalitat d’aquest projecte en grup ha sigut l’aprenentage de les parts i de les seves funcions. No només els grups han après, sino també els alumnes d’altres cursos el poden veure ja que està exposat a l’entrada del centre al costat de consergeria.

FullSizeRender

Anna Ledesma (4tC), Ariadna Requena (4tA) i María Serrano (4tC)

Aquest article ha estat publicat en Ciència i Tecnologia, Coses "NOSTRES". Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *