
Alumnes de 2n de batxillerat en un moment de l’acte
Divendres passat, dia 11 de juny, a l’Auditori de Ripollet, es va fer la festa de Graduació de les promocions de 4t d’ ESO i 2n de batxillerat del curs 2009/10.
L’acte, com és tradicional, està organitzat per AMPA de l’ institut Can Mas. Va constar de diferents intervencions (Director, Presidenta de l’ AMPA, Coordinadors d’ ESO i Batxillerat i Cap d’Estudis), les actuacions d’ un grup de dansa i les actuacions musicals de la recent creada ORQUESTRA DE L’ INSTITUT CAN MAS, sota la direcció de Miquel Arrué.
Va ser un acte molt emotiu que quedarà arxivat a la memòria de tots i totes els/les alumnes, familiars i professors/es assistents.
La Redaccció d’ EL NOSTRE vol felicitar l’ AMPA i totes les persones que han contribuit en l’organització d’ aquesta festa tan entranyable.
ENHORABONA !!!!
