JOCS D’AIGUA AMB ELS NENES I NENS D’INFANTIL

Avui, últim dia d’escola, els nens i nenes d’educació infantil hem pogut fer una activitat conjunta molt xula, hem creat diferents estacions de JOCS D’AIGUA! Ens ho hem passat pipa i hem quedat ben xops… de dalt a baix, no s’ha salvat ningú!!! I finalment hem menjat un polo de maduixa per acabar d’arrodonir el dia!

Cliqueu damunt la foto per veure l’àlbum sencer.

Graduació Alumnes de P5

Tot i les dificultats d’aquest curs degut a la pandèmia, finalment hem pogut acabar-lo amb normalitat i amb molta il·lusió hem fet la graduació dels Atronautes de P5, que acaben la seva etapa escolar al cicle d’Educació Infantil i s’enlairen cap a Primària. Els desitgem molta sort en aquest nou camí i esperem que tot el que han après i viscut a infantil els ajudi a superar nous reptes.

Cliqueu la foto per veure l’`album complet.

Cloenda Treball Artístic “Rosa Serra”

Un cop més, la visita de la Rosa Serra a la nostra escola. Avui donem per finalitzada l’activitat artística d’aquesta gran escultora olotina. Estem molt contents i agraïts que hagi volgut compartir amb nosaltres tota la seva obra i el seu coneixement.

Moltes gràcies Rosa per la teva senzillesa, amabilitat i rigorositat amb la feina!

Aquí podreu veure totes les fotos i vídeos d’aquesta trobada.

ANEM A LA GRANJA D’EN JAUMET!

Avui els alumnes de P3 hem anat a passar el dia a la Granja d’en Jaumet, l’Eva i en Jaume ens han explicat un munt de coses de la granja i hem pogut viure en directe la vida a la granja! Ens han ensenyat tots els animals i els hi hem pogut donar menjar: les vaques i els toros, els cavalls i les eugues, les gallines, els conills, els ànecs, els ponis, les ovelles, els porcs i fins i tot… les tortugues!!!

Ens ha fet un dia fantàstic i ens ho hem passat molt i molt bé!!!

Excursió fi de curs a Molló Parc

Avui els Follets de P4 i els Astronautes de P5 hem pogut gaudir d’una sortida a l’entorn natural de Molló Parc, per observar i descobrir animals en semi-llibertat en un paratge natural preciós. Hem vist 30 espècies diferents d’animals propis del Pirineu català com: óssos, marmotes, llops, daines, linx,… també hem pogut tocar i fer companyia als conills i les cabres. I per acabar hem tingut una sorpresa i ens hem menjat un gelat. Un dia ple d’experiències i emocions, sens dubte per recordar tots plegats.

Per veure l’àlbum  complet cliqueu la foto.

ELS TRANSPORTS

Els alumnes de P3 hem estat treballant el centre d’interès dels TRANSPORTS i hem fet moltes activitats: hem après cançons, hem explicat contes, hem conegut els transports que van per l’aire, pel mar i per terra, hem fet trencaclosques, hem pintat amb pintura amb les rodes dels cotxes, al pati hem construït diferents transports amb caixes, hem jugat amb els transports que hem portat de casa i ara només ens queda pendent fer la cloenda un dia que faci bo!

Ens ho hem passat d’allò més bé!

Mireu, mireu…

Cliqueu damunt la foto per veure l’àlbum de fotos.

DIADA DE SANT JORDI A EDUCACIÓ INFANTIL

Quin dia tan especial!!! Aquest divendres hem pogut celebrar la diada de Sant Jordi amb un piló de sorpreses i activitats variades! Mireu, mireu,… i veureu que hem fet una mica de tot, i no han faltat les roses, els contes i els dracs!!!

A P3 durant el matí hem fet uns dracs molt originals… fins i tot treien foc per la boca.

A P4 i P5 hem fet uns tallers ben variats, hem creat una rosa amb drac incorporat on hem mostrat la nostra creativitat. Quin goig i que boniques han quedat!

I també hem fet un taller utilitzant les tauletes i hem pogut gaudir tot jugant de la Llegenda de Sant Jordi.

I continuant amb les activitats de Sant Jordi hem fet una rosa ben dolça de llaminadures. Ummm, quines ganes de menjar-la!!!

A la tarda hem tingut la visita de la Maria Rosa que ens ha vingut ha explicar i representar la llegenda de Sant Jordi! Ens ha encantat!