CATAU- Donació a la Casa dels Xuklis

el fruit del
nostre hort.

LA BOTIGA DELS ALUMNES DE 3r

Aquest final de curs hem estat treballant els Euros per poder anar a comprar i poder pagar sols. ALERTA AMB EL CANVI… que ens poden estafar!!! Ens ho hem passat molt bé creant les nostres botigues i practicant amb els euros. UUUUFFF!!! no és tant fàcil com sembla…

Cliqueu aquí per veure les fotos.

Un cop nosaltres hem pogut practicar…llavors hem muntat una altre botiga pels nostres companys de 2n. Els hi demanàvem que paguessin els productes que compraven amb els diners justos. Si algun no se’n sortia els ajudàvem a pagar correctament. Hem passat un matí ben distret i productiu. Esperem que us hagi agradat ESCRIPTORS!!!

Cliqueu aquí per veure les fotos.

Els astronautes es graduen!

Que ràpid passa tot, ja fa 3 anys que aquests nens i nenes començaven l’escola i aquest matí ja els hem graduat de l’etapa d’Educació Infantil, acompanyats dels mariners de P3 i follets de P4, els hem obsequiat amb una orla i amb els ninos d’en Pau i l’Amistat, molt significatius per l’escola.
Després de llençar el birret enlaire hem gaudit tots plegats d’un animat ball de graduació.
Apa, Astronautes a volar cap a l’etapa de Primària!!!.
Us desitgem molta sort en aquest nou camí que iniciareu al setembre.

Cliqueu la foto per veure l’àlbum.

XIP,XAP… TOTS A L’AIGUA

Els mariners, follets, astronautes i carters hem passat un matí genial jugant amb l’aigua!! xops com ànecs  amb les xeringues, els glaçons, pintant amb rodets i esponges, amb els embuts i les ampolles i fent bombolles d’aigua. Una bona remullada amb la piscina i amb la mànega!!!. Oh, ben frescos cap a esmorzar i a jugar al pati.

Mireu, mireu quina enveja us fem ,no?

MEMORIAL SANTI SILVAS I INTERCANVI AMB JOAN XXIII

Els alumnes de 3r continuem el nostre projecte sobre la discapacitat, el respecte a la diferència i a la conscienciació d’aquesta. Aquest final de curs hem realitzat dues activitats relacionades amb la discapacitat:

Hem assistit al  Memorial Santi Silvas (cliqueu aquí per veure les fotos)

Cloenda amb els nostres AMICS de Joan XXIII

Totes aquestes activitats… ens ajuden a créixer com a personetes amb uns valors i unes aptituds admirables!

MEMORIAL SANTI SILVAS 5è

Aquest matí hem assistit a l’Open Santi Silvas, el millor torneig de tennis amb cadira de rodes que organitza la Fundació Tommy Robredo.

Hem gaudit de diferents activitats i jocs i hem sigut conscients que una discapacitat simplement és una diferència física, però que amb esforç i il·lusió, es poden afrontar totes les dificultats!!!

PROJECTE VIDEOJOCS VS JOCS TRADICIONALS

Aquest trimestre els Inventors hem treballat com a projecte lliure el tema dels Videojocs. En aquest projecte hem après els avantatges i inconvenients de les pantalles digitals, els tipus de videojoc que existeixen, la seva evolució històrica, com programar el nostre propi videojoc, etc. Fins i tot vam acabar jugant plegats a diferents videojocs!!!

Però hem volgut concloure el projecte d’una manera diferent, deixant de banda les pantalles, les addiccions, l’aïllament i el sedentarisme…..gaudint dels emblemàtics JOCS TRADICIONALS.

Moltes gràcies pares, per compartir amb nosaltres aquesta experiència!!!