NOVES ADQUISICIONS

Hem fet noves adquisicions per jugar, crear i imaginar amb el nostre petit príncep… ens faltava un asteroide gegant i l’hem fet…

JORNADA DE PORTES OBERTES 2019

Gràcies a tots i totes per venir ahir a visitar l’escola! per aquells que no vau poder obrir el codi QR de la cartellera de l’entrada del cinema us deixo aquí la sorpresa de les guineus.

Publicat dins de General | 1 comentari

TALLER D’ART

Aquesta matí hem anat al taller d’art. Aquest any com que ja fem P5 formarem part de l’exposició que es  fa per portes obertes.

Ens ha rebut l’Antonia i la Sandra i hem fet una peça de ceràmica relacionada amb les bandes sonores.

L’ESPAI A PSICO

Avui hem trobat l’aula de psico amb una proposta diferent… l’espai!

TALLER INTERCICLE

Aquesta setmana he fet el taller intercicle. El taller intercicle és aquell taller en el què ens barregem amb nens de tota l’escola i preparem alguna cosa en relació a l’eix transversal de l’escola: les bandes sonores.

Al taller vam construir un instrument i vam assajar un ritme, we will rock you de la banda sonora de la pel.licula Bohemian Rhapsody.

Dimecres va ploure i no la vam poder tocar tota l’escola plegats. Avui si que ho hem fet! esteu preparats??

DILLUNS A LA TARDA. TALLERS

Cada dilluns a la tarda fem tallers. ens barregem amb els nens i nenes dels altres P5 i de P4 i ens distribuïm per diferents aules . Els tallers que podem triar son: taules de llum, racons, jocs de taula, construccions, jocs d’equilibri, experimentació, personatges originals, collage i art efímer.

COLÒNIES A CAN MONTCAU.

Que bé ho hem passat aquests dies de colònies… hem jugat… hem tocat animals, hem fet mató i mermelada, hem descobert racons màgics i sobretot sobretot hem DISFRUTAT MOLT!!

Us deixo un recull de fotos i videos.

Publicat dins de General | 1 comentari

DIMECRES DE CENDRA

Avui s’acaba la gresca i la xerinol.la!

DIJOUS GRAS

Dijous Gras vam anar al castell amb els padrins a menjar coca amb xocolata.

CAAARNAAAVAAAL!

Aquesta setmana ha estat una mica boja! mireu ens hem posat en parelles, ens hem disfressat i hem fet una acció .