HEM TROBAT EL TIÓ!!

Aquests dies estem molt nadalencs! hem trobat el tió.. hem decorat la classe… hem fet un pessebre per jugar i moooltes coses més!!!

CONTES AMB EL CESC

I per tancar la setmana aquesta tarda ha vingut el Cesc a explicar-nos un poema d’un cavall!!

TALLER DE NUTRICIÓ

Avui hem fet un taller de nutrició que ens ofereix la Diputació. Ens ho hem passat molt bé amb la Carola, que ens ha explicat on anava cada aliment. Els grocs ens donen energia… els verds vitamines per no posar-nos malalts els blaus i els vermells ens ajuden a créixer i els rosa tenen molt sucre!!  després hem fet dos experiments d’aigua dolça i aigua salada! Ens han regalat una carmanyola per poder portar fruita a l’escola!!!

SORTIDA A MAS BANYERES!

Que bé ens ho hem passat avui! emocions… camins secrets… fades… màgia… la castanyera… un entorn preciós i uns infants increïbles!

DEMÀ CAP A MAS BANYERES!!!

Per fi! Demà anem a Mas Banyeres d’excursió!!!

ENS MESUREM!!

Pel seu aniversari la Sol va regalar a la classe un llibre, De què té gust la lluna?

Dins aquest llibre hi havia un mesurador. Hem estat fent hipòtesis sobre el perquè deuria servir… i finalment hem descobert que servia per mesurar coses… que ens podíem mesurar a nosaltres mateixos!  hem descobert la tira numèrica i que 100 és un metre!!!

Ens tornarem a mesurar al juny!!

DIVENDRES A LA TARDA… RACONS!!!

DE VISITA A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA

Avui hem anat a visitar la biblioteca de l’escola. Hem après   que son els teixells, i hem rigut una bona estona amb el Flusqui!

FEM D’ARTISTES COM PAUL KLEE

Avui hem conegut una mica la persona i obra de Paul Klee. Hem retallat figures geomètriques i després hem fet                                       una composició.Han sortit obres precioses!!

BENVINGUTS A P5!

Pedoneu el retard en l’inici del bloc. Ja som aquí.

Si estàs a la Lluna i a la fosca tot d’ una vols viatjar cap a un altre món.

Tens ganes de viure  un experiència increïble i poder explicar-la a tothom

agafa’m la ma… et portaré a les estrelles

aquesta és la història d’uns prínceps petits

que són més grans del que esperes!

Publicat dins de General | 1 comentari