Ha arribat la Castanyada!

El dia de la castanyada és un dia diferent a l’escola, és un dia especial. Per això, destinem el matí a fer els panellets. Uns dies abans, haurem treballat i elaborat la nostra recepta per fer els panellets i haurem calculat la quantitat d’ingredients que necessitem per fer panallets per tots els nenes i nenes d’infantil. El dia abans, hem anat al mercat a comprar els ingredients que necessitàvem i, finalment, el dia de la castanyada, hem fet els nostres panellets pel matí. Per documentar tot el procés, els infants van fer els panellets per grups i cada grup, a part de la tasca de fer els panellets, tenia la tasca de documentar el seu procés d’elaboració dels panellets fent fotografies i petits vídeos amb la tauleta digital. Aquestes fotografies s’hauran d’imprimir i enganxar al full de la recepta dels panellets. Pel que fa als vídeos, aquests es penjaran a la web de l’escola.

A P5 fem panellets! | ESC Mercè Rodoreda

A la tarda, vam muntar una paradeta amb alguns panellets que havíem fet pel matí

i vam fer bossetes de panellets per repartir als altres nens i nenes d’infantil.

A més a més, vam tenir una visita molt especial, va venir la castanyera a visitar-nos. Vam ballar molt i li vam cantar la seva cançó!