PRESENTACIÓ i ESTRENA AMB VENT DE POPA A CASTELLCIR

El més de maig de 2024 vam estrenar finalment la cantata Amb vent de Popa. Una cantata d’Imma Soler, Pep Clarà, Daniel Vallejo i Marina Berdalet.

El dia 2 de maig l’estrena es va fer al Local Social de Castellcir. Un centenar de persones van omplir el local. Gràcies a @miree el concert es va retransmetre en streaming i va ser seguit per una vintena de persones.

https://youtube.com/shorts/XP-lEE79OrU?feature=share

Al concert hi van participar els alumnes de cinquè i sisè l’Escola La Popa de Castellcir, els alumnes de sisè de l’Institut Escola de Castellterçol, els alumnes de quart, cinquè i sisè de l’Escola de Sant Quirze Safaja i dos alumnes de quart de l’Escola els Ventets de Collsuspina.  Una 70 de cantaires amb molta energia que ens van deleitar de les 8 cançons que en Daniel Vallejo ens ha compost.

Ens van acompanyar un petit conjunt instrumental de l’Espai Musical de Moià formats per un baix, una flauta travessera, un clarinet, un piano i percussió. També vam comptar amb una narradora que ens va explicar tota la història.

El mateix dia vam estrenar una exposició al Saló Sant Jordi de Castellcir amb les il·lustracions de la Marina Berdalet, els poemes de la Imma Soler i les cançons del Daniel Vallejo.

 

Un dia molt emotiu i especial.

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *