La meva trajectòria

Sóc mestra des dels anys 80, especialitzada en català, castellà i francés.

He estat en diferents escoles de Catalunya, i això m’ha ensenyat a veure l’educació des de moltes perspectives diferents, i m’he trobat també amb reptes molt diferents.

Actualment, em segueixo formant en diferents cursos de noves tecnologies, per tal de poder atendre totes les necessitats dels meus alumnes.

Grans Creadors

Hola, sota aquest títol s’amaguen les creacions literàries dels alumnes de la meva classe.

A classe tots els i les alumnes són grans creadors de literatura. Tothom escriu sobre les vivències del dia a dia, ho han de fer de manera que en el seu relat es pugui  reconèixer l’autor. Tothom deixa els seus escrits dins un calaix i dos cops a la setmana un nen o nena de la classe llegeix dos articles en veu alta, la resta de la classe pel contingut i les pistes que es donen han d’ endevinar qui l’ha escrit.

Us aconvido a provar-ho, els resultats són increibles.