Presentació

Estic vivint un procés de canvi en la meva vida ja que als meus 40 anys he decidit canviar de professió, després de molts anys de treballar a l’administració fent altres tasques. Fa només un any que estic treballant de mestra i haig de dir que és la millor opció que he pogut fer.

He estudiat magisteri infantil i psicopedagogia. Farà un any que vaig poder activar-me el perfils d’educació estrangera anglès, que em va facilitar molt l’entrada a borsa ja que en pocs mesos tenia la meva primera feina en una escola.

Sóc mare de 3 nens de 9,8 i 4 anys i coincideix que estic fent de mestra d’infantil i especial amb aquestes mateixes edats.  Fet que em facilita molt la feina i tinc un plus de comprensió amb els meus alumnes.

Tinc moltes ganes d’aprendre, d’agafar experiència i anar adquirint eines i recursos per poder aportar i oferir la meva millor versió de mi als nens.

Hola, món!

Benvingut/da a XTECBlocs. Aquest és el teu primer article. Edita’l o esborra’l i comença a fer ús del bloc!

“El meu mirall” és un blog amb ganes d’expressar totes les experiències que estic vivint en el món de l’educació des de fa un any i que desitjo sigui el començament d’una aventura amb moltes coses per fer, descobrir i gaudir. En aquest blog compartiré aquelles vivències, activitats i emocions que cregui interessants de fer saber.

Comença l’aventura….