Avui no hem pogut anar a l’estany de Sant Maurici perquè ens han avisat que hi havia un nivell 4 de risc d’allaus. Només hi han cinc nivells, així que un nivell 4 es molt perillós!
Enlloc d’aixó, hem anat a fer un passeig a un bosc que hi havia al costat d’un poble que es diu Espot. Hi havia molta neu i hi hem jugat molt!
A més, hem buscat rastres d’animals per les seves petjades. N’hem trobat de guineu, cabirol, llebre i també d’un gos.
També hem observat la vegetació. Hem après què és un pi negre, un pi roig, hem recollit molses i líquens, i hem pinyes rossegades pels animals, a més de moltes coses més.
Hem dinat allà uns entrepans al costat d’una pista d’esquí. Abans de dinar, però, ens han explicat com es van formar els pirineus, primer amb una llegenda i després científicament.
Abans de marxar hem fet una guerra de boles de neu i hem vist molts soldats de l’exércit fent pràctiques de marxa per la neu.
A l’arribar a la casa hem berenat i després hem jugat a les bitlles pallareses. Quan ha enfosquit, hem entrat a la casa i hem fet dos grups, uns que jugaven als ossets i uns altres que jugaven als patacons. Després hem canviat de joc.
Ara mentre escrivim aixó ens estem preparant per sopar i després… discoteca! Ens hem de posar guapes i guapos!
Demà tornarem a casa, així que el diari enlloc de penjar-lo a internet, el farem en directe quan arribem!
Fins demà!
Alumnes de sisè.