El Marroc

images.jpg

Al llarg del segon trimestre els nens i les nenes de l’escola Pau Casals treballarem Àfrica. Cada curs treballa un aspecte: uns estudien els animals, altres els pentinats, les mascares,… Nosaltres, els alumnes del cicle superior, estudiem cada classe un país. Els de sixè, el Marroc i Mauritania i els de cinquè, Etiopia i Kenia.

De cada país treballent la situació, el relleu, els rius, el paisatge, les dades demogràfiques, la llengua, les activitats econòmiques,… i les seves costums. També llegirem contes de cada país i farem tallers.

La  nostra classe, sixè A, hem escollit estudiar el Marroc perquè tenint quatre nens a la classe que són d’aquest país i volem conèixer millor la seva terra i les seves costums.