T’AGRADA FER ESPORT ?

Hola, t’agrada fer esport? O prefereixes passar-te el dia devant d’alguna pantalla?

Creus que és necessari fer esport? 

Fer esport serveix només pel cos, o també té efectes beneficiosos per a la  ment?

Què en penses de tot això?

Si t’agrada fer esport, quin tipus d’esports  prefereixes? Els individuals? Els col·lectius? Els competitius? Per què?

Au,  pensa una mica sobre el tema  i explica’ns-ho en un missatge

19 thoughts on “T’AGRADA FER ESPORT ?

  1. israel cuña martinez

    Hola, sóc l’Israel

    Jo crec que és molt important fer esport per la vida i per no estar tot el dia a casa devant de l’ordinador, a mi m’agrada fer un esport col·lectiu com el Taewqondo. La foto en sembla molt interessant perquè la gent que entri al bloc i que no faci cap esport, doncs que s’apunti a algun esport gràcies al vostre missatge i a la foto

    Salutacions

  2. Albert Cruz López

    Hola, soy Albert.

    Me gustan mucho hacer deporte. Es bueno hacer deporte para el cuerpo y la salud.
    Hacer deporte también es bueno para la mente porque la relaja.
    A mí me da igual los deportes individuales que los colectivos porque lo que me gusta es que lo pase bien.

    Saludos

  3. Fátima El Allali

    Hola, Sóc la Fátima.

    Per mi és important fer esport pels nostres músculs i els nostres ossos, per exemple si no fem esport no podem aixecar-nos i ens cansarem molt ràpid

    Salutacións!!

  4. Esther Rios

    Hola soc l’Esther

    A mi m’agrada fer esport, però no massa perquè si en fas molt et canses, però prefereixo fer-lo a passar-me tot el dia davant una pantalla. Jo crec que es necessari fer esport una mitja hora diària.
    Fer esport serveix per al cos, però també es beneficiant per la ment perquè si físicament estem bé ens trobem millor també amb la ment. D’això em penso que, encara de que no fem activitats extraescolars o anem a acadèmies de futbol, de basquet…, igualment fem esport quan curem al pati, pugem les escales, o a educació física.
    L’esport que més m’agrada a mi es el col·lectiu perquè es fa en equip, i el competitiu no perquè jo no soc molt bona fent esport i sempre perdo.

    Salutacions a tots

  5. ARIADNA LOPEZ

    Hola, sóc la Ariadna
    Jo crec que és molt important fer esport, perquè sinò podries estar molt malalt i la sang no et circularia del tot bé.
    A mi m’agradaria mes fer els col·lectius, perquè et relaciones amb l’entorn i amb les persones en aquesta foto estan jugant coperativa ment

    Salutacions

  6. Marta Hernando Ruiz

    Hola, sóc la Marta prefereixo fer esport, i no estar davant d’una pantalla. Penso que és molt bo fer esport tant per la salut com per la ment, t’ajuda a estar en forma, coordinar moviments,competir, pensar, tenir concentració…
    A mi no m’agrada molt fer esports, però m’agrada la gimnasia ritmica, perquè et dona molta flexibilitat i és un esport bonic. També m’agrada el patinatge i ho practico alguns caps de setmana o en vacances que hi ha més temps. M’agraden més els esports individuals que els col·lectius, perquè no m’agrada competir.

    SALUTACIONS!

  7. Isabel

    Hola, sóc la Isabel.

    M’agrada fer esport, però no podem estar tot el temps davant d’una pantalla. Es necessari fer esport per no posar-nos grassos i també perquè al nostre cos li va bé que fem esport, no només serveix pel cos si no també a la ment.
    Si fem esport la ment treballarà més ràpid i també reaccionará ràpid. Penso que fer esport ens serveix per millorar moltes coses, prefereixo els col·lectius i a vegades el competitius, perquè fer esport individual no et diverteixes gaire però en grup t’ho pases millor.

    Salutacions.

  8. paola

    A mi m’agrada una mica fer esport i sobretot jugar a matar i tot el que sigui esquivar pilotes dels altres, però no m’agrada gaire correr 3 o 4 minuts.

    Aprofito per a dir que no m’agrada la mascota que hem triat, jo preferia un altre i també un altre nom, el de garroferri i la mascota la de el garrofer i el drac.

    Salutacions.

  9. michelle padilla trancoso

    hola,sóc la Michelle,

    jo crec que és molt important pel cos fer espot. Jo practico el futbol, per jugar és necessita totes les parts del cos, las mans, els peus, el cap, el genolls.
    Jo penso que també és molt divertit fer espor, perquè jugues i el que més m’agrada és jugar en un equip col.lectiu, perque pots jugar amb tots el altres nens o nenes i si jugues individualment t’avorreixes perquè no tens amb qui jugar per a poder guanyar.

    petons de michelle

  10. Javier Aibar Chillida

    L’ esport està molt bé , el meu esport preferit és el futbol. A mi m’agrada fer esports en equip, sóc bastant competitiu i em costa perdre.
    L’esport pot afectar a la gent perquè si és excessiu no pots deixar-lo, és com si t’enganxes a la televisió.

  11. ivan castro

    Sí que m’ agrada fer essport perquè si no no estaria en forma i no pordria fer moltes coses, i per aixo m’ agrada tant. Sobetot m’ agrada jugar a futbol perquè crec que és u n esport molt complet i és una pasada

  12. Ivan Escobar

    Hola, sóc l’Ivan Escobar

    Jo crec que és important fer esport perquè és bo per al cos i la salut. M’agrada jugar a futbol,
    però no només al futbol, també al tenis i molts altres esports. Hem de fer esport una vegada a
    la setmana

    SALUTACIONS

  13. Adrián

    Hola, sóc l’ Adrián García

    Jo crec que fer esport és molt important pel nostre cos.

    Jo faig esport els: dilluns, dimecres, dijous, dissabtes.

    Aquests dies faig futbol. I els diumenges faig bicicleta desde la meva casa fins la platja amb el meu pare i la meva mare, i a vegades ve la meva germana

    SALUTACIONS,
    ADRIÁN GARCÍA

  14. sheila

    Sí, m’agrada fer esport perque si no fessim esport estariem físicament malament, penso que l’esport també afecta a la ment, perquè si ens enganxem a l’ esport no pots parar de fer-lo i tampoc pots estar sense parat.A mi m’agrada més fer equips col·lectius perquè jugues amb més gent.

  15. Paula

    Hola, sóc la Paula Muñoz de 5èB.

    Jo penso que fer esport és molt important per al cervell i pel nostre cos. Es molt recomanable fer esport una estona cada dia, i no estar davant d’una pantalla tot el dia.

    A mi l’esport que més m’agrada és el tenis.

    Salutacions,

    Paula Muñoz

  16. Denise

    Hola, sóc la Denise

    Jo crec que fer esport és molt important, perquè sinò estaríem tot el dia a casa avorrits.

    A mi m’agrada molt fer esport.

    Salutacions, fins un altre!!!

  17. Raquel

    Hola, sóc la Raquel de 5èA.
    Penso que l’esport és important,a mi no m’agraden molts esports pero hi ha d’altres que si.
    Jo no sóc gens competitiva perquè em poso molt nerviosa quan faig algun esport i m’estan mirant.

    SALUTACIONS RAQUEL

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *