El divendres 14 de novembre tot el Frigolet vam anar a visitar la Fira de Sant Martirià. Vam reconèixer les races autòctones dels Països Catalans i la nostra gallina “pairal”.
Arxiu mensual: novembre de 2014
SORTIDA DE TARDOR A LES ESTUNES
Divendres 31 d’ octubre vam anar a Les Estunes a dinar i a visitar el paratge. Vam portar fruits secs i mandarines per compartir i ens ho vam passar pipa. Els més petits van trobar en Xipi “PETRIFICAT”, segur que les Goges van fer el seu encanteri a la nit… Els més grans van descobrir tot el subsòl de Les Estunes…us animem a fer-ho un dia !!!!!!!!!!!!
Danses africanes a l’escola.
La setmana passada va visitar l’escola l’Omar, un noi senegalès, que ens va mostrar i ensenyar diferents danses africanes i els principals moviments d’aquestes. Aquest any estem treballant el món i aquest primer trimestre ens endinsarem en el continent africà i asiàtic.
[youtube width=”600″ height=”400″]http://youtu.be/zkv1Vr6_-yQ[/youtube]
[youtube width=”600″ height=”400″]http://youtu.be/Lx5njrFFxbk[/youtube]