TALLER VINCENT VAN GOGH

UNA PASSEJADA PER LA VIDA I OBRA D’UN GRAN ARTISTA, VINCENT VAN GOGH.

SETMANA CULTURAL

ENGUANY LA NOSTRA SETMANA CULTURAL HA ESTAT CENTRADA EN EL TEMA DEL CINEMA. TOTS ELS /LES ALUMNES DE CICLE INICIAL I INFANTIL HEM COMPARTIT TALLERS AL LLARG D’AQUESTS DIES. US DEIXEM UNA PETITA MOSTRA.

Hand drawn vector illustration with Cinema symbols. Doodle sketches of popcorn, soda cup, 3D glasses, cinema tickets, reel, filmstrip and clapper and other elements in composition on white background.

REPRESENTACIÓ LLEGENDA DE SANT JORDI

COM A CLOENDA D’AQUESTA DIADA DE SANT JORDI HEM REPRESENTAT LES MESTRES LA SEVA LLEGENDA.

DIADA DE SANT JORDI

AVUI 23 D’ABRIL I COM JA FA UNS ANYS AL RAMÓN Y CAJAL, PARTICIPEM TOTS ELS NENS I NENES DE L’ESCOLA A LA FIRA DEL LLIBRE USAT.

LA MONA

AHIR LA VELLA QUARESMA, DESPRÉS D’ESTAR AMB NOSALTRES UNES SETMANES, ENS VA DEIXAR UNES QUANTES PISTES QUE ENS VAN PORTAR VERS UNA GRAN SORPRESA… ELS INGREDIENTS PER FER UNA MONA!!

AIXÍ QUE AVUI BEN PREPARATS I PREPARADES ENS HEM ANIMAT A FER-LA PER DESPRÉS…. UMMMM….. MENJAR-NOS-LA TOTA SENCERA!!!! BONÍSSSSSIIIIIMAAAA!!!

VISITEM EL MUSEU DE PALEONTOLOGIA DE SABADELL

LA VISITA AL MUSEU ENS HA PERMÈS DESCOBRIR MÉS COSES SOBRE EL FASCINANT MÓN DELS DINOSAURES.

CORRETRUFA

AVUI HEM GAUDIT D’UN GRAN I MAGNÍFIC ESPECTACLE MUSICAL A L’AUDITORI DE TERRASSA.

SETMANA CARNESTOLTES

UNA SETMANA PLENA DE GRESCA, COLORS I RIALLES.

TALLERS CARNESTOLTES

COM JA SABEU, LA NOSTRA ESCOLA S’HA GUARNIT AQUEST ANY SENT UN GRAN BOSC ENCANTAT. TOT RELACIONAT AMB VOLTANT D’AQUESTA TEMÀTICA, TOTS ELS NENS I NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL HAN PARTICIPAT EN DIFERENTS TALLERS AL LLARG DE TOTA AQUESTA SETMANA.

US DEIXEM UNA PETITA MOSTRA D’AQUESTS MOMENTS COMPARTITS.

LA JOGUINA NO JUGA

UN TALLER DE CONSUM RESPONSABLE HEM REALITZAT AVUI A CLASSE.

HEM APRÈS A OBSERVAR LES ETIQUETES DELS PRODUCTES, A PAGAR, DEMANAR EL TIQUET I… FINS I TOT, A RECLAMAR SI ÉS NECESSARI.

DRACS

Toys shop facade of brown brick. Doll house, bear, balloon and drum in the window. vector .