Diari digital de l'Escola Eramprunyà de Gavà 2a Edició 2012-13
  • rss
  • Inici
  • EN PORTADA
  • SUPLEMENT DE CUINA
  • ENTRETENIMENTS
  • HUMOR
  • CURIOSITATS

ELS TAURONS BLANCS: Tràgic accident a Nova Zelanda.

amulero | 15 març 2013

ELS  TAURONS,

I ELS SEUS PERILLS

Els taurons blancs es caracteritzen per el seu cos i la seva envergadura. El morro es cónic , curt i gros.Tot el conjunt de la boca és gran.    La seva longitud en tots els taurons blancs és  entre 4 i 7 metres. El tauró utilitza un mètode de caça bastant curiós, quan la presa es situa a la superíicie,  el tauró amb el seu camuflatge es queda al fons , el tauró es llença en fletxa  i salta mossegant-li la cintura.

Aquest tipus de tauró sol habituar-se en les costes de Nova Zelanda i les zones més cálides de Austràlia.

Per això , els taurons blancs  tenen tant perill , aquesta frase es pot demostrar per un atac que va succedir el 28 de febrer a Nova Zelanda mentres un noi estava en el seu temps d’ oci fent surf , el tauró el va llençar  a l’ aigua i seguidament amb un cop de morro el va deixar immòbil en aquell moment el tauró va saltar i se’l va menjar.

 

Dylan Carmone

Categories
General
Comentaris RSS
Comentaris RSS
Retroenllaç
Retroenllaç

« L’ORCA ASSASSINA QUINA EXCURSIÓ !! »

Fer un comentari

Feu clic aquí per cancel·lar la resposta.

You must be logged in to post a comment.

Pàgines

  • CURIOSITATS
  • EN PORTADA
  • ENTRETENIMENTS
  • HUMOR
  • SUPLEMENT DE CUINA

Blogroll

  • EDU365
  • EL PLANETA L'ERAMPRUNÀ 1a Edició Primera edició del diari digital del Planeta l’Eramprunyà un diari per divertir-se escrivint i per informar!
  • WEB ESCOLA
  • XTEC

contador de visitas
contador visitas

Comentaris recents

  • laiagramunt en Bicicletes
  • lidiagonzalezortega en QUINA VEU !
  • luchialpp en Ens anem a Cantàbria
  • claudieta12 en Ens anem a Cantàbria
  • alejandro2001 en QUINA VIDA !
rss Comentaris RSS valid xhtml 1.1 design by jide powered by Wordpress get firefox