Cultura

Raimon celebra els 50 anys d”Al Vent” amb un concert antològic a l’Auditori

El cantautor Raimon actuarà el 25 de marrç a l’Auditori de Barcelona, en un recital antològic que servirà pwer celebrar els 50 anys de la Nova Cançó, els mateixos que té Al vent, una de les i més emblemàtiques cançons del músic valencia.El concert, emmarcat en el XV Fstival Barnasants, té les entrades exhaurides.

Seràs una” rebosteria selecta” de tota la seva obra amb temes imprescindibles a la seva carrera, com Diguem no, Jo vinc d’un silenci i Veles e vents i amb cançons noves que donaran forma a un nou àlbum que es publicarà al final d’aquest any o a començament del 2011 , segons ha assegurat avui l’artista.

“No sé explicar les cançons, les cançons s’escolten”, ha dit l’artista referint-se a les seves noves creacions. Temes com Punxa de temps i Bagdad 91, que sonaran a Barcelona per primera vegada abans de ser recollits en un disc que encara no té títol.

Raimon no cantava a l’Auditori des del 2004, quan va oferir un concert monogràfic amb tota l’obra de Salvador Espriu. En aquesta ocasió està acompanyat a la guitarra per Miquel Blasco i Joan Urpinell.

Raimon també tornarà a cantar a París després de quatre anys. Serà el Gran Amfiteatre de l’escola de  Musicologia de la Sorbona el dia 14 d’abril.

Comentari personal:

Si diuen que les entrades per anar al concert estan agotades , vol dir que les cançons que fa li deuen agradar a tothom.

Marc Zurera

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *