I ara, el dopatge
En un nou episodi de la campanya d’erosió dirigida contra el Barça, el Madrid podria estar darrere de l’última insídia per justificar la supremacia blaugrana. Per via interposada, això sí, a través d’un periodista de la COPE. Just el dia en què la teoria del Villarat quedava desmuntada per l’arbitratge de Pérez Lasa al Barça a Sevilla, va néixer una altra teoria. Segons la informació de l’emissora episcopal, el Madrid està disposat a demanar a la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) que porti a terme controls antidopatge més severs per la sospita que els jugadors del Barça prenen substàncies dopants. El periodista Juan Antonio Alcalá va al·ludir a metges de «dubtosa reputació» que col·laboren amb l’entitat blaugrana.
Els àrbitres ajuden el Barça. També els programadors de televisió al reduir els dies de descans del Madrid. Col·laboren amb els blaugranes els rivals que no s’entreguen a fons, els defenses que donen cops amb més ganes a Cristiano Ronaldo que a Messi i els entrenadors que alineen suplents. A totes les tesis de Mourinho per justificar que el Madrid està situat al darrere del Barça, se n’hi afegeix una altra. Filtrada. L’última maquinació és insinuar pràctiques de dopatge a Sant Joan Despí.
El Barça va exigir en una nota oficial una «rectificació immediata» i va anunciar que prendria les mesures legals pertinents «fins a les últimes conseqüències» per defensar l’honorabilitat dels seus tècnics, jugadors i membres del cos mèdic. El València es va adherir a la postura del Barça, ja que també se’l va acusar de rebre l’assessorament del doctor Eufemiano Fuentes, imputat en l’operació Port i en l’operació Llebrer com a capitost d’una trama de dopatge organitzat a Espanya.
El periodista va demanar ahir disculpes però no es va retractar de la informació. «Només transmeto el que ens arriba del Reial Madrid i que ens mereix credibilitat», va afirmar, acusant el club de Florentino Pérez d’avivar les sospites sobre el Barça.
Comentari personal:
Ells què saben si el Barça i el València es dopen, també pot ser el Madrid,…
Alvaro Blanco