Món

Un avió de l’exèrcit nord-americà s’estavella contra una zona d’habitatges a Virgínia

L’impacte ha provocat l’incendi d’almenys dos edificis baixos d’apartaments però no hi ha víctimes mortals.Els dos tripulants han estat expulsats abans de l’impacte pel mecanisme de seguretat de la nau.Un avió F-18 de l’exèrcit dels Estats Units s’ha estavellat aquest divendres en una zona residencial a Virginia Beach, a l’estat de Virgínia, al costat de Washington, per causes encara desconegudes. L’impacte ha provocat l’incendi d’almenys dos edificis baixos d’apartaments.
Els dos tripulants han estat expulsats abans de l’impacte pel mecanisme de seguretat de la nau i han estat traslladats a un hospital amb ferides tot i que no es tem per les seves vides.
Un dels voluntaris dels equips de rescat, Pat Kavanaugh, ha explicat que el seu grup ha localitzat a un dels militars encara “en estat de xoc i agafat al seient”. Un altre testimoni, George Pilkington, ha detallat que l’aparell, que era part d’un esquadró d’entrenament, volava baix i perdia fuel durant el vol.
Comentari personal:
Menys mal que no ha mort gent.

Laura Dalmau

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *