Catalunya

Doble aïllant de vibracions en les obres de Gaudí

Els rails amb la seva pròpia placa de formigó que es començaran a instal · lar aviat sobre de la ja acabada base del mateix material en els 5,8 quilòmetres que mesura el túnel de l’AVE sota l’Eixample, de Sants a la Sagrera .Estaran envoltats d’una doble protecció de goma especial  per absorbir les vibracions. Un mantell de cautxú entre les dues capes de formigó i el mateix material fosal voltant del propi rail i en tota la longitud es col · locarà en els trams de via del carrer de Mallorca de la Sagrada Família, de Provença de la Pedrera, en els nou pous de ventilació i evacuació i en els dos trams finals del túnel (de 350 metres cadascun)construïts amb pantalles a cel abiert els tremolors habituals en molts edificis de Barcelona situats en zones d’influència de líniesde metro o de tren cada vegada que passa un comboi causentemor a la Sagrada Família pel seu efecte multiplicador com mésalta i esvelta és una construcció. Els responsables de continuar les obres del monument de Gaudí insisteixen que la transmissió de forma periòdica de vibracions a les torres de fins a 170 metres del temple pot danyar el trencadís, el mosaic de fragments ceràmics característic del modernisme i causar despreniments.

Comentari personal:

Estic d’acord  que posin aquests aïllants de vibració, perquè així les obres en els túnels de l’ave no causin desperfectes a la Sagrada Família.

Dylans Campos

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *