Cultura

Nou canvi d’algorismes de Google


Google retoca habitualment els algorismes de les seves aranyes de cerca, però els canvis d’envergadura es produeixen amb menys freqüència. Ara ha anunciat un que pretén donar els enllaços més frescos i recents quan l’internauta cerqui un tema d’actualitat o continguts susceptibles de ser renovats periòdicament. La introducció d’aquests algorismes pot suposar un impacte en el 35% dels resultats de les recerques ja que alteraran l’ordre en què apareixen a Google. Quan Google detecti que l’internauta busca sobre un esdeveniment recent,afavorirà els últims continguts oferts a la Xarxa, continguts que poden tenir amb prou feines uns minuts. Si l’internauta busca sobre els Oscars, Google s’entendrà que espera veure les dades més noves i no una rememoració del que va passar fa 50anys.
Aquest mateix criteri s’aplicarà a continguts susceptibles de ser renovats com, per exemple, novetats en el mercat de l’automòbil.Quan la validesa del contingut sigui permanent, Google dóna el cas de les receptes de cuina,  així l’algorisme no s’aplicarà.

Comentari personal:

Està molt bè pels internautas, i així la cerca és més ràpida i quan obres una nova pestanya ja tot està millor i actualitzat.

Dylans Campos

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *