Octubre de Correllengua: més d’una seixantena de poblacions del Principat el celebren
El mes d’octubre és el mes gran del Correllengua. Més de seixanta viles, pobles i barris del Principat ja han confirmat que hi participaran.
Per començar, hi van haver programats actes a tres comarques del Principat. Al Maresme, Mataró i Argentona tenen un programa on les representacions teatrals prenen protagonisme.
Comentari personal:
Jo crec que aquesta diada s’hauria de fer a tots els pobles. Aquí a Pallejà es va fer un correllengua i va ser molt divertit !! Van llegir textos del Pere Quart, també els guanyadors del Premi Sant Jordi 2011 van fer lectura dels seus textos i narracions. Es va repartir xocolata pels assistents. Hi va haver ballada de sardanes, bastoners de la colla gran i de la colla del Jacint Verdaguer que també ens van oferir diverses cançons. Tot això per la llengua catalana.
Martina Sampé