Espanya

Telefónica crea el ‘banc intel·ligent’


Incorpora les últimes tecnologies de comunicació disponibles

Telefónica ha presentat aquest dimecres la solució oficina bancària intel·ligent, que, segons un comunicat, és “un nou espai de negoci que aprofita les últimes tecnologies de comunicació disponibles i que situa el client de l’entitat en el centre de tota l’activitat”.

El projecte “representa una evolució radical respecte al concepte de sucursal bancària tradicional, en incorporar solucions tecnològiques innovadores d’autoservei, assessorament i venda, així com atenció personalitzada i proactiva, amb l’objectiu d’oferir a l’entitat la màxima eficiència operativa”.

S’afegeix que “Telefónica ha treballat conjuntament amb les entitats financeres per avançar en el desenvolupament” del projecte, i que permet que “els clients puguin rebre en qualsevol moment informació dels productes i serveis que siguin del seu interès a través de les pantalles tàctils de la zona aparador”.

L’àrea d’autoservei permet al client realitzar diverses operacions amb només acostar el seu telèfon mòbil al caixer. Així mateix, aquest caixer ofereix promocions personalitzades mitjançant aplicacions de màrqueting mòbil.

Comentari personal:

Em sembla bé que els robots ajudin a fer feines ja que ajudaran a les persones a tenir menys feina.

Agustín Borges

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *