Món

Commoció als EUA pel tiroteig a una congressista

Segons va relatar a The New York Times el doctor Steven Rayle, que estava present en l’acte d’ahir, la congressista Gabrielle Giffords estava darrere d’una taula saludant vianants i clients del supermercat quan Loughner, a qui Rayle va descriure dient que anava «vestit amb parracs», se li va acostar per l’esquena, va col·locar una arma a uns 30 centímetres del seu cap i va començar a disparar.

Diverses persones de l’equip de la congressista -a qui inicialment diversos mitjans d’informació van donar per morta- estan entre els ferits. Els testimonis van parlar d’entre 15 i 20 trets i Rayle va identificar l’arma utilitzada com una semiautomàtica. Des de l’oficina del xèrif del comtat de Pima es va explicar que l’arma recuperada en l’escena del crim tenia un carregador ampliat, que permet tenir més bales.

Comentari personal:

Crec que una congressista hauria de tenir més protecció . No pot ser que una persona amb una arma es pugui acostar tant i disparar. Cal que hi hagi més control.

Estefania Cano

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *