Comptador de visites
cal organitzar-se
juny 2026 dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg. « maig 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 -
Articles recents
Comentaris recents
- Sergio Rodriguez 6èB en Cançons de la classe
- Sandra Gómez en Cançons de la classe
- pedro en Cançons de la classe
- Carlos Gelices en Cançons de la classe
- Carlos Gelices en Cançons de la classe
associacions literàries
- associació literària unmuntdemots associació literària de terrassa
Blogroll
Ens pot interessar!
- Meteo K Programa poti poti de coneixement en general.
- thatquiz de potències!! Per fer i recordar el resultat!!
Arxius
Categories
recursos mates
recurso lectura
Meta
En la primera setmana , els tiquets els he guardat ara toca donar te una resposta .
A mi no m ‘ha semblat ni car ni barat . Eva, bones vacancessss!!
Segona setmana !!! EVA per anar al lloc on volies anar en tren el preu es 3,60 euros i el tren surt a les 9 a les 9:21 a les 9:30 a les 9:51 y a les 10 i triga 1h i 15 o 1 h i 10.
Eva vaig a fer la tercera proba que t`ho passis be.
Cinquena setmana : espanya ha guanyat 2 de plata que les va guanyar mireia belmonte i 1 de bronze en piragua que la va guanyar una asca en aigues brabes.
quarta setmana:que esta passant a Catalunya ?? A catalunya el que esta passant es que la gent llença les borilles del tabac al carrer o al bosc i això és el que està provocant els incendis.
L’encarregat d’agenda també haura de fer això.Y com podrà escriure?
M’agrada molt l’idea de l’agenda al blog. Però encara no tinc molt clar com l’encarregat de l’agenda al bloc , ho podrà escriure. Si continuem aixi , aquesta agenda podrà continuar i servir-nos de molta ajuda
Em sembla molt bé l’agenda.
Una cosa eva, la sortida del dia 29
és a la masia freixa, una altra vegada??
Ei Eva no t’oblides res, eh?
jajaja
Toni com olvidi alguna cosa la pifiem
Hola Eva bon nadal!!
bueno et volia fer una pregunta el treball aquest en familiar es pot fer en castella???
Pedro, no se si l’Eva contestara peró jo crec no es pot fer en castella.
Bon Nadal i feliç any nou!!!!!
es que la meva mare no sap castellai no tinc mes voluntaris per fer el treball nomes la meva mare.
gracies!!
perdona Victoria me equivocat en el missatje la meva mare no sap catala
i no tinc mes voluntaris per fer el treball
Pedro, responc una mica tard … però jo també ho are en Castellà perquè la meva mare el català … el porta fatal! : D
m’encanta l’agenda de classe al bloc. Em salva la vida -.-
Jajaja 😛 … Et salva la vida??!!
Eva , el dilluns no tenim cap excursió , oi??
Si Victoria tenim una excursió al Exploradors de l’Art bueno ja et surt a dalt.
Hola Eva!! Una pregunta urgent ; com es diu el pare del Gerard??? Si us plau contesta aviat!!! Adeu!! Gracies !!
Ja esta solucionat ,, adeu