Agenda

20 respostes a Agenda

  1. En la primera setmana , els tiquets els he guardat ara toca donar te una resposta .
    A mi no m ‘ha semblat ni car ni barat . Eva, bones vacancessss!!

  2. Segona setmana !!! EVA per anar al lloc on volies anar en tren el preu es 3,60 euros i el tren surt a les 9 a les 9:21 a les 9:30 a les 9:51 y a les 10 i triga 1h i 15 o 1 h i 10.
    Eva vaig a fer la tercera proba que t`ho passis be.

  3. Cinquena setmana : espanya ha guanyat 2 de plata que les va guanyar mireia belmonte i 1 de bronze en piragua que la va guanyar una asca en aigues brabes.

    quarta setmana:que esta passant a Catalunya ?? A catalunya el que esta passant es que la gent llença les borilles del tabac al carrer o al bosc i això és el que està provocant els incendis.

  4. Sandra Gómez diu:

    L’encarregat d’agenda també haura de fer això.Y com podrà escriure?

  5. Victoria Muñoz diu:

    M’agrada molt l’idea de l’agenda al blog. Però encara no tinc molt clar com l’encarregat de l’agenda al bloc , ho podrà escriure. Si continuem aixi , aquesta agenda podrà continuar i servir-nos de molta ajuda

  6. miriam diu:

    Em sembla molt bé l’agenda.
    Una cosa eva, la sortida del dia 29
    és a la masia freixa, una altra vegada??

  7. toni diu:

    Ei Eva no t’oblides res, eh?

  8. Cristian h. diu:

    Toni com olvidi alguna cosa la pifiem

  9. pedro diu:

    Hola Eva bon nadal!!
    bueno et volia fer una pregunta el treball aquest en familiar es pot fer en castella???

  10. Victoria Muñoz diu:

    Pedro, no se si l’Eva contestara peró jo crec no es pot fer en castella.
    Bon Nadal i feliç any nou!!!!!

  11. pedro diu:

    es que la meva mare no sap castellai no tinc mes voluntaris per fer el treball nomes la meva mare.
    gracies!!

  12. pedro diu:

    perdona Victoria me equivocat en el missatje la meva mare no sap catala
    i no tinc mes voluntaris per fer el treball

  13. Sandra Gómez diu:

    Pedro, responc una mica tard … però jo també ho are en Castellà perquè la meva mare el català … el porta fatal! : D

  14. Cristian M 6èB diu:

    m’encanta l’agenda de classe al bloc. Em salva la vida -.-

  15. Victoria Muñoz diu:

    Eva , el dilluns no tenim cap excursió , oi??

  16. Claudia diu:

    Si Victoria tenim una excursió al Exploradors de l’Art bueno ja et surt a dalt.

  17. Victoria Muñoz diu:

    Hola Eva!! Una pregunta urgent ; com es diu el pare del Gerard??? Si us plau contesta aviat!!! Adeu!! Gracies !!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *