SORTIDA A GIRONA.

Avui hem fet una sortida cultural a Girona per anar al teatre dels Maristes a veure una obra en anglès i a que ens expliquessin les llegendes. També hem jugat una estona i ens ho hem passat molt bé.

5 thoughts on “SORTIDA A GIRONA.

  1. Estel Artigas

    Hola Teresa,
    la sortida em va agradar molt sobretot la visita guiada. La Margarida ho explicava molt bé tot hi que la seva veu era una mica fluixeta. L’obra s’entenia molt bé. A’hora de jugar em va agradar molt jugar força estona i em va agradar molt poder-me fer fotos amb les meves amigues.
    Adéu.
    ESTEL

  2. Lorena

    Hola Teresa

    el teatre d’en Tarzan va ser molt divertit i les llegendas també la Margarita era molt trempada i ens ho va explicar molt bé.

    adéu

    Lorena:)

  3. Laura Vila

    Hola,
    em va agradar molt el teatre ja que ho feien molt bé els artistes.
    La visita també va estar bé.

    Laura

  4. ALBA

    Hola Teresa ,

    m’agrada’t molt aquesta sortida sobretot la obra de teatre, encara que sigues amb Inglés jo la vaig entendre.La Margarida com diu l’Estel parlava una mica fluix però ho explicava molt bé. M’ho vaig passar molt bé jugant i fent fotos amb els amics.

    Adéu

    Alba Planella

  5. Adrià

    Hola Teresa!

    La sortida a Girona va ser molt divertida tot i que l’obra de teatre no em va agradar gaire.
    Però la visita guiada em va agradar moolt per que aquella noia ens va explicar totes les llegendes de Girona, la més divertida em va semblar la de “l’ull espia nenes”.
    Adéu.
    ADRIÀ

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *