PROTAGONISTA: MATHIAS

El pare, la mare i la germana del Mathias han vingut a la classe per celebrar que el Mathias és el GERMÀ GRAN de la família (ha nascut fa poc la germaneta).Ens han convidat a un berenar molt especial. Han portat menjar típic de Colòmbia!!! Uaaaaaalaaaa!!! Hem menjat plàtan verd, plàtan madur, pa de pessic d’ Achira, galetes de maduixa i llaminadures de fruita!!! MMM… Tot bonííííííísssim!!!
Ens ho hem passat súper bé!!! La majoria de les fotos surten mogudes, ja que no hem parat de ballar després de berenar!!! Moltes gràcies!!!

Petó a tots i totes!!! Bones festesssss Gallines!!!

PROTAGONISTA: JAVIER

La mare del Javier ha vingut a la classe. Hem fet amb ella una postal d’un ninot de neu. Hem muntat el ninot amb la seva ajuda. Li hem posat les boles, el nas, la bufanda, el barret… I a dins us hem fet un dibuix lliure amb retoladors i gomets. Quines felicitacions tan maques que han quedat!!! Bones Festes!!!

PROTAGONISTA: JOEL

La mare, el pare i el germà del Joel han vingut a la classe. Ens han preparat un Power Point fantàstic amb un conte “El pequeño abeto” que contenia dibuixos animats, sons màgics i música molt nadalenca. Ens ha encantat!!! El petit avet ens ha donat una lliçó molt bona: Valorar sempre tot el que tenim!!!.
Per acabar ens han fet un taller on decoraven el nostre avet amb gomets i a dalt de tot un picarol. Ohhhhh!!! Hem marxat molt contents i contentes!!! A més a més, ens han desitjat que tinguem Bones Festes amb una postal on el Joel surt guapíííííssim!!!

PROTAGONISTA: IKER

La setmana passada vam explicar a la classe el conte de la “Caputxeta Vermella”. A l’Íker li va agradar tant el conte que quan li ha tocat ser protagonista volia fer de llop. Així que… dit i fet, la mare de l’Íker es va transformar en Caputxeta i ens va portar a la classe màscares de llops. Les vam pintar i vam anar al pati a fer de llops i llobes. Ens ho vam passar: AUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!