En Patufet
mxandri4 | 14 novembre 2008
Pere Bassach Pérez
|
![]() |
Pere Bassach Pérez
|
![]() |
Margarita FortunyCEIP Sant Ramon
|
![]() |
Montserrat Vega Hors CEIP Lluís Millet
|
![]() |
Sílvia Prieto Delgado CEE Mare de Déu del Pontarró Martorell (Baix Llobregat)Es tracta d’un paquet d’activitats adreçat a Educació Especial, Infantil o Primària. L’objectiu principal és aprendre el lèxic dels aliments més habituals a Catalunya.Els dibuixos són extrets del Magatzem d’Icones Catalanes (MIC), per tant és molt adient per a nens que facin servir un sistema alternatiu i/o augmentatiu de comunicació, així com per a nens i nenes no catalanoparlants o que s’estiguin iniciant en la lectura i escriptura. |
![]() |
José Luis Lázaro Cantabrana CEIP Serrallo TarragonaPaquet d’activitats per a l’aprenentatge de la lectoescriptura que pren com a centre d’interès els fruits de la tardor: ametlla, avellana, castanya, magrana, raïm, pinyons, codony i caqui. |
![]() |
Ana Mª Álvarez de Arcaya i Blanca BesgaAquesta activitat està dissenyada per a nens i nenes d’Educació Infantil. Consisteix en unir les dues parts en què es divideix un dibuix. Consta de 33 activitats amb diferents graus de dificultat, segons sigui l’edat dels alumnes.Algunes imatges s’han obtingut dels paquets Clic Observa i relaciona, Cap a on? i Clic infantil. |
![]() |
Ana Mª Álvarez de Arcaya i Blanca BesgaPaquet d’activitats de lògica adreçat al segon cicle d’Educació infantil. Consta de tres paquets, on cal identificar l’element que distorsiona la sèrie. |
![]() |