P3.- EXPRESSIÓ ORAL
0Aquest 2n trimestre, com a activitat d’Expressió Oral, els nens i nenes de P3 preparem amb ajuda dels pares una cartolina amb fotografies d’activitats fetes en família: sortides o excursions, celebracions familiars, etc. Llavors els pares escriuen un petit comentari.
Cada nen/a explica a la resta de companys/es cada una de les fotografies.
Els hi agrada molt perquè ells i elles són els protagonistes de l’activitat.
Exposem les expressions orals dels mes de gener i febrer:
P3-A: AINARA, DÍDAC, ANDREA, ALI, CARLES, GUILLEM, IONA, SERGI I ESTELA.
P3-B: AINA, ELOI, GUILLEM, IKER, JANA, ROGER, NORA, LUCIA, RUBEN
P3.- FEM NEU ARTIFICIAL
0Des de l’hort d’infantil podem veure que hi ha algunes muntanyes nevades. Però la neu està molt lluny ! Per això hem decidit fer neu artificial.
Per als nens i nenes de P3 ha resultat ser màgia divertida.
Com ho hem fet?
Hem agafat la pols blanca que porten els bolquers ( POLIACRILAT DE SODI ). Quan aquesta substància entra en contacte amb l’aigua fa una reacció i es produeix una altra substància que és molt semblant a la neu i, també està freda !
Hem quedat tots molt sorpresos !
P3 B.- VISITEM LA BIBLIOTECA DEL POBLE.
0Els nens i nenes de P3B, SOLS SOLETS, hem anat a visitar la biblioteca Julià Cutiller. La Mercè, la bibliotecaria ens ha ensenyat la biblioteca i ens ha explicat les normes que s’han de seguir. Tot seguit ens ha explicat un conte sobre un poni i la granja. Després hem tingut una estoneta per mirar diferents contes. Abans de marxar ens ha regalat unes màscares molt maques.
P5_ DIBUIXEM LES NOSTRES OMBRES!
0ESTEM TREBALLANT EL NOSTRE COS, I AVUI HEM SORTIT AL PATI A DIBUIXAR LES NOSTRES OMBRES. MIREU QUE BÉ ENS HO HEM PASSAT!
P5_ ACTIVITATS RELACIONADES AMB LA LLENGUA
0CADA DILLUNS ELS HÀMSTERS I ELS BIRIBIRIS FEM GRUPS DE 6 NENS I NENES I FEM UNA ACTIVITAT PER TAULES, LES ACTIVITATS ES VAN FENT CADA SETMANA FINS A REALITZAR-NE QUATRE DE DIFERENTS. TOTES ELLES ESTAN RELACIONADES AMB L’ESCRIPTURA I LA LECTURA: BUSCAR EL NOSTRE NOM I COGNOM I PARAULES D’HIVERN AMB LLETRES DE PASTA, TRAÇ, JOC DEL DOMINO DE NOMS DE NENS I NENES DE LA CLASSE, LECTURA D’IMATGES DE MENJAR, LECTURA D’IMATGES D’ANIMALS, BUSCAR UNA IMATGE QUE ENS AGRADI I ESCRIURE FRASES DEL QUE ESTEM VEIENT; BUSCAR UNA IMATGE, RETALLAR-LA, ENGANXAR-LA, PINTAR-LA I ESCRIURE EL QUE VEIEM; FER FRASES AMB ELS NOMS DELS COMPANYS/ES DE LA CLASSE, TRAÇ AMB GOMETS. I POSTERIORMENT ES CANVIEN LES ACTIVITATS D’UNA AULA A L’ALTRA.
MIREU QUE BÉ ENS HO PASSEM!