Archive for 29 abril 2013

P5 B L’ELSA ENS PARLA DE SUBMARINISME

0

L’Elsa i la seva mare Maria Àngels ens han explicat què és el submarinisme, quina roba es posen, quins estris fan servir, què es veu al fons del mar. Han vist taurons! I nosaltres ens hem posat la jaqueta i el tub, que divertit! Encara som massa petits per fer submarinisme.
Hem vist fotos de peixos que es fan amb una càmera especial, també peixos d’aigua dolça i salada. Tots plegats hem classificat el que es necessita per fer submarinisme i per anar a la platja. Ara sabem moltes coses. Gràcies Elsa!

P5.- PLANTEM AL NOSTRE HORT.

0

Els Dofins i els Inventors hem anat a plantar al nostre hort. Hem plantat enciams de roure i escaroles. També tenim plantades del curs passat maduixeres que estàn ben florides.

P5A.-L’AMINA ENS EXPLICA TAEKWONDO

0

Avui l’Amina ha fet la seva exposició oral. Ens ha explicat moltes coses sobre Taekwondo. Com es saluda, com s’aconsegueix canviar el cinturó, el vestuari… L’ha acompanyat la seva mare la Najat. Al final tots els nens i nenes li hem fet moltes preguntes. Ens ha agradat molt. Amina ho has fet molt bé.

Go to Top