Archive for 20 març 2012

AERÒBIC

0

A psicomotricitat hem treballat la POSTURA CORPORAL i el RITME mitjançant jocs durant el primer quadrimestre.

Per finalitzar aquest treball hem fet AERÒBIC, amb el que es preten treballar la coordinació de diferents membres del cos i la seva posició en l’espai.

Ho hem fet varies sessions per grups a psicomotricitat.

Ens ha agradat tant i ens ho hem passat tant bé que ens vam ajuntar tots els nens i nenes d’Educació Infantil al gimnàs dels grans i els hi vam ensenyar a les mestres. I ens van gravar per ensenyar-vos-ho també a vosaltres a través del bloc.

 

Ens ho vam passar molt bé tots plegats, mireu, mireu……………

.

PIRATES a MÚSICA i PSICO

0

Les nenes i els nens de P4, a MÚSICA i PSICO també treballem els PIRATES.

A MÚSICA hem après una cançó molt divertida d’un PIRATA que es diu RATA,

la canteu amb nosaltres?

 

I, a PSICO hem buscat un tresor ORIENTANT-NOS EN L’ESPAI. Teníem un MAPA de fletxes i si el seguíem be arribàvem al TRESOR…. I quin tresor…..

 

P3_ Els cocodrils i les tortugues preparem la sortida

0

Els nens i nenes de P3 conjuntament amb les mestres hem preparat la sortida.
La Gemma ens ha explicat el trajecte que farem amb l’autobus, des de Llagostera fins a Santa Maria de Palautordera, amb el google maps.
Hem vist per internet el lloc on anirem i hem preparat una nota per la família amb les coses que ens faran falta per anar d’excursió! Els nens i nenes anaven dient les coses, i l’ Emma ho escrivia en el word.
Mireu que bé ens ho hem passat preparant-ho!
Tenim moltíssimes ganes d’anar d’excursió!

Go to Top