Archive for novembre, 2011

MÚSICA P5

0

Les nenes i els nens de P5 hem tocat els xilòfons, els metal·lòfons i els carillons, i amb ells hem creat música xinesa.

Per fer música xinesa utilitzem l’escala pentatònica, això vol dir que traiem les notes “fa” i “si” dels instruments de placa, i així, d’aquesta manera, podem tocar tots alhora i aconseguir que sempre soni bé.

Hem experimentat diferents sensacions segons tocàvem fort o fluix. També hem comprovat com sonaven els sons curts de la fusta o els sons llargs del metall i com els instruments grans sonaven greu i els petits agut.

Fent música xinesa em xalat de valent!

.

P3_ Les tortugues i els cocodrils anem a la biblioteca del poble!

0

Els cocodrils i les tortugues, aquest matí hem anat a la biblioteca del poble!

La Mercè, la bibliotecària, ens ha explicat que ens podem fer un carnet que és gratuït i així podem agafar contes, cd’s, revistes infantils,… També ens ha ensenyat que a la biblioteca hi ha novel·les, diccionaris, revistes, còmics i moltes coses més!

Ens ha explicat el conte d’una vaca que va pondre un ou! Ens ha agradat moltíssim!

PSICO P4

0

Les nenes i els nens de P4, a psicomotricitat, hem fet figures geomètriques amb el nostre cos.

Hem fet hipòtesis

.

fins que hem trobat la manera de posar-nos i que es veiés bé cada figura des de dalt.

PSICO P3

0

Els petits de l’escola també fem danses a Psicomotricitat!

 

Aquí us deixem els vídeos de la dansa del JOAN PETIT QUAN BALLA:

 

P3 A

.

.

P3 B

.

Visita d’esportistes!

0

Quines sorpreses a P4 amb els FUTBOLISTES i ESQUIADORS!
Hem tingut quatre visites de diferents esportistes.
– Dos futbolistes: el capità i un jugador del Llagostera.
– Un jugador de hoquei patins del Cassà.
– Una patinadora del Llagostera.
– Una esquiadora.
Tots ells ens han explicat moltes coses sobre el seu esport preferit: perquè els hi agrada, com s’hi juga, amb quin equip juguen, què necessiten… i nosaltres els hi hem fet moltes preguntes!
Moltes gràcies a tots per la vostra visita, ens ha agradat molt la vostra participació!!!

PSICO P5

0

Aquesta setmana i la passada els POKEMONS i les FORMIGUES, a PSICO, ens hem preparat, uns als altres, un CIRCUIT, amb el material dur de l’aula.

El primer mig grup que anava a PSICO muntava el circuit pels companys/es del segon mig grup. Una setmana l’hem muntat uns, i la següent setmana els altres.

.

PSICOMOTRICITAT P5

0

A P5, com els/les nostres companys/es de P4, també fem DANSES a Psico.

 

P5 A

.

 

.

P5 B

.

 

.

Si la voleu ballar a casa………..

Els tallers de divendres a P4

1

Una vegada més ens tornem a dividir amb quatre grups per fer més tallers:
– Jocs amb PDI, pissarra digital.
– Teatre.
– Grafomotricitat.
– Experimentació.
Mireu que divertit!

P3_En Joan Santiago, l’Iker i la Juliana ens porten les seves mascotes!!!

0

En Joan, l’Iker i la Juliana ens han portat les seves mascotes, també ens han explicat com hi juguen, què fan amb elles, com les cuiden i fins i tot, com hi dormen!
Ens ha agradat molt aquesta sorpresa!!!!
Moltes gràcies a tots!

Els dijous a P4

0

Els nens i nenes de P4 els dijous al matí tornem a fer tallers. Però aquest dia dividim les classes amb quatre grups, així podem treballar amb petit grup.
Mireu què fem!
– matemàtiques manipulatives.
– PDI, pissarra digital.
– informàtica.
– aula de ciències.

Go to Top