Archive for maig, 2011
Més tallers a P3
0Ja fa dies els nens i nenes de P3 vam tornar a fer una roda de 3 tallers diferents. Aquesta vegada hem treballat,sobretot,el llenguatge plàstic:
FLORS DE PRIMAVERA:
Hem retallat gots de plàstic de diferents mides i colors i hi hem enganxat gomets també de coloraines i han servit per decorar el nostre passadís boscos i fer-lo primavera.
DESCOBRIM JACKSON POLLOCK:
Hem descobert l’artista Jackson Pollock, hem vist alguna de les seves obres i l’hem volgut imitar. Hem fet rodar bales (caniques ) damunt d’un paper tacat de pintura i hem creat unes obres d’art genials!
XANQUES AMB POTS D’ALUMINI:
Desprès d’una recol·lecta de pots d’alumini intensa, finalment els hem fet servir per fer xanques! Hem decorat un paper al nostre gust amb ceres, l’hem vernissat i enganxat al damunt dels pots. Ens hi han posat una corda, i ja tenim les nostres xanques!
Hem anat a Can Comas!
0El divendres 13 de Maig els nens i nenes de P3 hem anat d’excursió a Can Comas, una hípica de Cassà de la Selva.
Allà ens han explicat i ensenyat moltes coses sobre els cavalls: com viuen, on dormen, què mengen…
hem vist com els rentaven, hem pentinat ponis, passejat amb carro i també hem pogut pujar dalt d’uns ponis!
Ens ho hem passat genial!!!
TALLERS AMB FAMÍLIES P5
0Dimarts les famílies de P5 ens van preparar uns tallers i ens ho vam passar molt bé!!
Moltes gràcies!!
EXCURSIÓ AL CIRC CRIC
1El dia 28 d’Abril vam anar tots junts (P3, P4 i P5) al circ Cric de Santa Maria de Palau Tordera.
Només d’arribar…vam trobar un motorista que ens va explicar que havíem de seguir unes petjades gegants fins a trobar el pallasso.
Un cop allà… ens va rebre un pallasso molt simpàtic, vam deixar les motxilles a les nostres tendes, vam esmorzar i….. vam moure una mica l’esquelet!!! Tot seguit…vam anar a veure el primer espectacle!!! La història del Circ!!!! amb un llibre gegant i un munt de personatges!!!!!
Després… vam dinar i tot seguit… vam anar a la carpa més gran a veure una ballarina molt eixerida, uns trapezistes i un pallasso molt divertit!!!!
ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ!!!! MIREU LES FOTOS de P3, P4 i P5!!!!