Els gegants i castellers de P5 i els dracs i correfocs de P4, ens encanta cantar aquesta cançó!
We love to sing this song every morning!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=U9Q7Y3t4m3g[/youtube]
-
Articles recents
Comentaris recents
Arxius
Meta
Categories