Good Morning Song

Els gegants i castellers de P5 i els dracs i correfocs de P4, ens encanta cantar aquesta cançó!
We love to sing this song every morning!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=U9Q7Y3t4m3g[/youtube]

Aquest article ha estat publicat en English. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *