INFORMÀTICA P 5
Escola Joan XXIII | 20 juny 2012
Amb el programa KID PIX hem fet aquests dibuixos tan divertits, ens ho hem passat d’allò més bé!
Amb el programa KID PIX hem fet aquests dibuixos tan divertits, ens ho hem passat d’allò més bé!
El dia 30 de maig els alumnes d’Educació Infantil vam anar d’excursió a Copons, al TOTCIRC.
L’objectiu de TOTCIRC és donar a conèixer el circ i tot el que l’envolta, ja sigui mitjançant espectacles de caire infantil, però aptes per a tots els públics, o tallers en què el públic és l’únic protagonista.
Enmig de la natura, vam poder practicar caminant com els equilibristes, ens vam disfressar de pallassos, vam jugar a fer malabars i al disc xinès, vam pedalar, vam saltar sobre el llit elàstic, vam fer música tocant els tambors i diversos instruments més… i vam poder gaudir d’un espectacle a càrrec del pallasso Tastacirc. Ens ho vam passar pipa!!
Mireu les fotos!!
El divendres passat a la tarda els alumnes de P4 vam sortir al pati disposats a fer un munt de bombolles: un got ple d’aigua, una mica de sabó, una palleta… i a bufar!
Ens ho vam passar molt bé!