VISITA A LA TÀRRACO ROMANA

L’alumnat de sisè el passat dia 12 de desembre vam anar a visitar la Tàrraco romana. Ens va acomapanyar durant tot el dia una guia molt eixerida que ens ho va explicar tot molt bé, l’Aurora. El viatge el vam realitzar en tren, mitja de transport que rarament utilitzem.

Vam visitar les muralles i l’amfiteatre pel matí. A l’hora de dinar ho vam fer a la plaça del fòrum i a la tarda vam visitar el circ i el Pretori.

Vam descobrir que els romans tenien una civilització molt avançada, que utilitzaven ja tècniques de construcció que encara fem servir avui. També vam poder deduir que Tarragona havia estat una ciutat molt important dins de la Península, perquè els seus edificis públics eren molt grans.

Bé, vam gaudir d’un dia de treball i d’esbarjo amb molt bon temps!

Alumnat de sisè.

FOTOS   /       FOTOS

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *