L’Ulina (iaia de la Sança) ha vingut a la classe a explicar-nos un conte que ha escrit ella mateixa i que ha estat publicat en un llibre. El conte es titula: El xaiet perdut. Moltes gràcies i felicitats Ulina!
![]() |
| Conte |
L’Ulina (iaia de la Sança) ha vingut a la classe a explicar-nos un conte que ha escrit ella mateixa i que ha estat publicat en un llibre. El conte es titula: El xaiet perdut. Moltes gràcies i felicitats Ulina!
![]() |
| Conte |