Avui els Gegants hem anat a la bilblioteca. Ha anat molt bé i hem mirat un munt de contes, després hem esmorzat la mandarina a la Plaça Universitat i hem jugat una estoneta…
![]() |
| biblioteca |
Avui els Gegants hem anat a la bilblioteca. Ha anat molt bé i hem mirat un munt de contes, després hem esmorzat la mandarina a la Plaça Universitat i hem jugat una estoneta…
![]() |
| biblioteca |